کد خبر: 827031
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹
عضو شورای اسلامی شهر کرج خبر داد
عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج از برگزاری آموزش های رایگان قرآن در فرهنگسراهای شهرداری کرج خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این محافل ایجاد بستر انس با قرآن کریم و فراهم نمودن مقدمات لازم جهت آموزشهای تخصصی در سطوح بالاتر می باشد .

فاطمه اسکندری با اعلام این خبر اظهار داشت: برگزاری این کلاس ها از ابتدای فصل دوم سال آغاز گردیده که مورد استقبال خوب شهروندان قرار گرفته است.

وی در تشریح دوره های مختلف آموزشی در این کلاسها گفت: این مراکز در دوره های حفظ قرآن، تفسیر، مفاهیم، تجوید، روخوانی و روانخوانی قرآن برای بزرگسالان، نوجوانان و جوانان برگزار می شود.

اسکندری در ادامه بیان داشت: کلاس های مذکور در فرهنگسراهای شریعتی واقع در اسلام آباد، شهید آوینی واقع در کلاک بالا، مهر واقع در حسین آباد مهر شهر، امام رضا واقع در شاهین ویلا، شهدای وحدت واقع در انبار نفت جاده ملارد، شهید بابایی واقع در میدان استاندارد و کتابخانه نراقی واقع در ذوب آهن آماده ثبت نام از مراجعین و هنرآموزان قرآنی است.

وی در ادامه از برگزاری کلاس های قرآنی در معاونت قرآن و عترت فرهنگی واقع در ساختمان تالار نژاد فلاح خبر داد.

 عضو شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه آشنایی عموم مردم با معارف و رهنمودهای قرآن کریم، انس با کلام الهی، شکوفا کردن استعدادها، ارج نهادن به قرآن کریم و آشنایی با صحیح خوانی و مفاهیم قرآن کریم از دیگر اهداف برگزاری این دوره ها است ابراز امیدواری کرد تا با حضور پر شور جوانان و نوجوانان شاهد بهره مندی از علوم قرآنی و تاثیرات معنوی قرآن در زندگی روزمره خانواده ها باشیم.

رئیس سابق کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج در ادامه سخنان خود زمان ثبت نام این دوره ها را از 20 آذ لغایت 15 دی ماه سال جاری عنوان کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار