کد خبر: 826945
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۳
الهام غفوري، تهيه‌کننده مجموعه‌ دنباله‌دار «پايتخت» از مذاکره براي ساخت سري پنجم اين سريال براي پخش در رمضان 96 خبر داد. نکته جالب در ميان صحبت‌هاي او احتمال سرمايه‌گذاري مؤسسه اوج براي ساخت اين سريال است. به گفته اين تهيه‌کننده طرح سينمايي «پايتخت» از لحاظ قصه آنقدر جذاب بوده که اين مؤسسه براي تبديل آن به سريال علاقه نشان داده و براي سرمايه‌گذاري در آن وارد مذاکره شده است.

از زمان ساخت اولين مجموعه «پايتخت» سازندگان آن به دنبال گرفتن مجوز از تلويزيون براي ساخت نسخه سينمايي اين مجموعه بوده‌اند که بارها خبر آن منتشر شده، اما هنوز به نتيجه نرسيده است. البته پس از ساخته شدن «علي‌البدل» توسط همين گروه به نظر مي‌رسيد پرونده ساخت «پايتخت»‌ها که بعد از سري چهارم درگير حواشي و انتقادات تند و تيز شده بود، بسته شده است.
از سوي ديگر نيز در ماه‌هاي اخير خبري درباره آغاز پيش‌توليد سريال الف ويژه‌اي به نام «هنگام بيداري» به کارگرداني سيروس مقدم و تهيه‌کنندگي حبيب والي‌نژاد منتشر شد که مؤسسه اوج سرمايه‌گذاري آن را برعهده گرفته بود و موضوع آن به مقاومت تاريخي مردم بوشهر و شخصيت آيت‌الله سيدعبدالحسين لاري بازمي‌گشت اما ظاهراً ماجراي همکاري مقدم و سازمان اوج شکل ديگري به خود گرفته است و اين سازمان قصد دارد به توليد قسمت بعدي سريال پرطرفدار مقدم يعني «پايتخت 5» کمک کند.

بعد از انتشار خبري درباره مذاکره براي ساخت سري پنجم «پايتخت» به سراغ تهيه‌کننده اين مجموعه الهام غفوري رفتيم. غفوري در گفت‌وگو با اي سينما در اين‌باره اين‌طور توضيح داد: «در طول ساخته شدن سري‌هاي مختلف «پايتخت»، تلويزيون قرار بود مجوز ساخت نسخه سينمايي اين مجموعه را صادر کند که هنوز در اين‌باره در حال مذاکره هستيم، اما در نهايت اين طرح سينمايي به سريال تبديل شد و با توجه به جذاب بودن قصه سازمان هنري اوج براي توليد سري پنجم آن وارد مذاکره شده است، از طرف ديگر هم اين پروژه پروژه سنگيني است و واقعاً سرمايه‌گذاري شخصي براي آن ممکن نيست.»
به گفته غفوري به زودي نتيجه مذاکرات هم با صداوسيما براي ساخت و پخش اين مجموعه در رمضان 96 و هم با سازمان اوج درباره سرمايه‌گذاري اعلام خواهد شد، با اين حساب به نظر مي‌رسد ساخت «پايتخت» اولين همکاري مقدم و مؤسسه اوج خواهد بود و اين سريال قبل از سريال الف ويژه «هنگام بيداري» که والي‌نژاد گفته بود توليد آن يک‌سال و نيم زمان خواهد برد، به توليد مي‌رسد. از سوي ديگر با توجه به حضور اوج در سال‌هاي گذشته در ساخت آثار سينمايي مي‌توان اين احتمال را نيز در نظر گرفت که اوج پس از ساخت سريال به دنبال توليد نسخه سينمايي «پايتخت» نيز خواهد بود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار