کد خبر: 825719
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲
دبیراجرایی مسابقه بین المللی «مهرمحرم»
دبیراجرایی مسابقه بین المللی «مهرمحرم» گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به دومین مسابقه بین المللی فیلم و عکس «مهرمحرم» بیستم آذر 95 است.
میثم قدس پورگفت: کلیه علاقه‌مندان می توانند در بخش های فیلم کوتاه شامل فیلم داستانی کوتاه، مستند، انیمیشن، نماهنگ و تجربه با استفاده از تلفن همراه و در بخش عکس شامل تک عکس حرفه ای، مجموعه عکس و بخش تجربه با موضوع مراسم و آئین های عزاداری در ماه محرم و راهپیمایی عظیم اربعین حسینی در این مسابقه شرکت کنند.
وی گفت: با توجه به دیجیتالی بودن دبیرخانه مسابقه، کلیه شرکت کنندگان در بخش های فیلم کوتاه باید برای ثبت نام و ارسال آثار به پایگاه اینترنتی www.MehreMoharram.ir مراجعه کنند و تنها در بخش فیلم کوتاه امکان دریافت پستی آثار نیز وجود دارد.
وی ادامه داد: کلیه عکاسان در سراسر ایران می توانند در بخش ملی هفت تک عکس و یک مجموعه عکس سه تا هفت تایی با رزولیشن 300 دی. آی. پی و ضلع کوچک 2 هزار پیکسل با موضوع مراسم و آئین های عزاداری در ماه محرم در شهرها و روستاهای ایران و همچنین با موضوع نگاه های هنری نو و خلاقانه به واقعه عاشورا و محرم در مسابقه شرکت کنند.
قدس پور افزود: همچنین کلیه عکاسان می توانند با موضوع راهپیمایی عظیم اربعین حسینی در بخش بین‌المللی تک عکس و مجموعه عکس با همان تعداد و شرایط بخش ملی، شرکت کنند.
وی اضافه کرد: عموم مردم در بخش غیرحرفه ای با استفاده از تلفن همراه، در بخش های ملی و بین‌المللی می توانند بدون محدودیت در تعداد آثار در مسابقه شرکت کنند و برای تسهیل در ارسال آثار بخش تلفن همراه با موضوع راهپیمایی اربعین حسینی ، روبات تلگرامی @Mehremoharram_bot طراحی شده و در دسترس عموم قرار گرفته است.
دبیراجرایی مسابقه بین المللی «مهرمحرم» گفت: عکاس های استان سمنان علاوه بر امکان شرکت در بخش های ملی و بین المللی ، می توانند در بخش ویژه استان سمنان نیز با ارسال هفت تک عکس با موضوع مراسم و آئین های عزاداری مردم در شهرها و روستاهای این استان نیز شرکت کنند.
نهمین سوگواره ملی و دومین مسابقه بین المللی فیلم کوتاه و عکس «مهرمحرم» به همت موسسه موج فرهنگ و مرکز رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مشارکت نهادهای ملی و استانی در برگزار می شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار