کد خبر: 825435
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳
دانشگاه ایلام در مسیر بین المللی شدن
همزمان با آغاز هفته پژوهش روز شنبه سیزده آذر 95 در مراسمی 18 دانشجوی غیر ایرانی در در دوره­های کارشناسی و کارشناسی ارشد ثبت نام و تحصیل خود را در دانشگاه ایلام آغاز نمودند.

برابر برنامه تنظیم شده توسط واحد روابط بین الملل دانشگاه ، این دانشجویان دوره آموزش زبان فارسی را نیز طی خواهند نمود. دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه ایلام در رشته­ های کارشناسی ارشد ادبیات فارسی- کارشناسی ارشد ادبیات عرب و کارشناسی عمرا، معماری، فناوری اطلاعات، مهندسی شیمی تحصیل می نمایند.

دانشگاه ایلام با پی گیری های مجدانه در طی یک سال گذشته توانسته است ضمن کسب تاییدیه وزارت آموزش عالی عراق، برای اولین بار در فهرست دانشگاههای پذیرنده دانشجوی خارجی قرار بگیرد. دکتر علی اکبری رییس دانشگاه ایلام همچنین از برنامه ریزی برای پذیرش گروه بعدی دانشجویان خارجی در بهمن ماه خبر داد و اعلام نمود که مراحل کنسولی و صدور ویزای دانشجویی برای گروه دوم در دست اقدام می باشد.

این دانشگاه همچنین در ماه گذشته پذیرای ده نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه التقنیه عراق بود که بمدت یک هفته زیر نظر اساتید گروه برق دانشگاه ایلام در کارگاه آموزشی سیستم های توزیع برق شرکت نمودند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر