کد خبر: 824765
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷
مدیر عامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان :
مدیر عامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان اعلام کرد: حدود 30 هزار حفره قبر سنتی در آرامستان باغ رضوان وجود دارد که از سال 63 به بعد توسط شهروندان اصفهانی پیش خرید شده اند.

محمد پرورش اظهارکرد: سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان فراخوانی را برای اولین بار در این سازمان برگزار کرده و از شهروندان خواسته چنانچه اسناد قدیمی از پیش خرید قبردارند به سازمان آرامستان ها مراجعه و بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای اسناد قدیمی را به اسناد جدید تبدیل و به روز رسانی کنند.

وی تصریح کرد: برای انجام این اقدام ،شهر وندان هم می توانند هم به صورت حضوری مراجعه کنند و یا از طریق پست الکترونیکی به نشانی aramestan.baghrezvan@gmail.com یا شبکه تلگرام به شماره 09138100459 مدارک مورد نیاز را که شامل: تصویر شناسنامه، تصویر کارت ملی ، تصویر سند پیش مجوز دفن ، نشانی محل سکونت و یک شماره ثابت و همراه ارسال نمایند.

مدیر عامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان گفت: اطلاعات قبور سنتی این سازمان باید به روز شود و البته برای شهروندان هزینه ای در بر نخواهد داشت.

وی اضافه کرد: پس از دیافت اطلاعات ، در صدد هستیم 30 هزار حفره قبر سنتی را به دو طبقه تبدیل کنیم.

پرورش این اقدام را هم به نفع سازمان و هم به نفع خانواده متوفی دانست و تاکید کرد: هم اکنون در فاز یک سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان محدودیت فضا وجود دارد و این در حالی است که بسیاری از شهروندان تمایل دارند در این قسمت برای عزیزان خود قبر پیش خرید کنند،

وی خاطرنشان کرد: با با فراخوان انجام شده برای تبدیل قبور سنتی به دو طبقه ، این امکان برای شهرندان فراهم می شود تا در قطعات خاص آرامستان باغ رضوان به خصوص در قطعات فاز یک و 12 که محدودیت مکان وجود دراد، در کنار عزیزان از دست رفته خود نسبت به پیش خرید قبور اقدام کنند.

مدیر عامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان اضافه کرد: پیشنهادی که در رابطه با تبدیل قبور سنتی به دو طبقه ارایه شده، این است که 50 درصد قیمت مصوب و واقعی قبور را اخذ کنیم ،یعنی یک بسته تشویقی به همراه ساخت حفره و در واقع ارایه 50 درصد سوبسید در جهت رفاه شهروندان می باشد.

وی اظهارکرد: شهروندانی که اسناد قدیمی از پیش خرید قبر دارند ، تا پایان سال فرصت مراجعه به سازمان را دارند تا پس از مراجعه ظرف48 ساعت حفره های سنتی آنها به دو طبقه تبدیل شود.

پرورش افزود: اگر شهروندان در زمان مقرر مراجعه و اقدام نکنند ، پس از آن شرایطی برای این تبدیل وجود نخواهد داشت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار