کد خبر: 824351
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲
سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی :
سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: در 4 عملیات مجزا، 16 هزار و 300 مترمربع از اراضی ملی استان مرکزی به ارزش بالغ بر 85 میلیارد ریال رفع تصرف شد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: در 4 عملیات مجزا، 16 هزار و 300 مترمربع از اراضی ملی استان مرکزی به ارزش بالغ بر 85 میلیارد ریال رفع تصرف شد.

مجید شارقی اظهار کرد: میزان رفع تصرفات از اراضی ملی استان مرکزی در مهر ماه سال جاری بالغ بر 16 هزار و 300 مترمربع می‌شود.

وی ادامه داد: یکی از تکالیف مهم اداره‌کل راه و شهرسازی استان مرکزی مقابله با ساخت و سازهای غیرقانونی و رفع تصرف از اراضی ملی است که به همت اکیپ‌های آموزش دیده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن مستقر در اداره کل راه و شهرسازی و با تکیه بر گزارشات مردمی به صورت مستمر پایش و رصد می‌شود.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی در خصوص اهم فعالیت‌های اخیر این یگان در سال جاری در دو شهرستان اراک و شازند بیان کرد: طی 4 عملیات جداگانه در حدود 16 هزار و 300 مترمربع از اراضی ملی استان مرکزی به ارزش بالغ بر 85 میلیارد ریال در طول مهر ماه سال جاری رفع تصرف شده است.

شارقی افزود: بیشترین آمار رفع تصرفات از حیث مساحت متعلق به شهرستان اراک به میزان 15 هزار متر مربع بوده که از این حیث شهرستان‌ شازند با یک هزار و 300 متر مربع در رتبه بعدی قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: از نظر ارزش ریالی بیشترین آمار رفع تصرفات در استان مرکزی مربوط به شهرستان اراک به ارزش 75 میلیارد ریال بوده که از این حیث شهرستان شازند با 10 میلیارد ریال در رتبه دوم قرار دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار