کد خبر: 824347
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴
مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام
مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام گفت: درمان تامین اجتماعی با همکاری بسیج جامعه پزشکی از آمادگی کامل برای ارائه خدمات درمانی دارویی به زوار در حین برگشت از کشور عراق دارد.

دکتر «کریم لاله‌ماژین گفت: طی هشت روز گدشته که پایگاه صحرایی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان ایلام با همکاری بسیج جامعه پزشکی سازمان تامین اجتماعی تشکیل شده است بیش از ٩٥٠٠ نفر به صورت سرپایی از بخش‌های مختلف درمانی بهره‌مند شده‌اند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام گفت: برای تردد دو برابری زوار به هنگام برگشت به کشور از مرز مهران هیچ مشکل دارویی و درمانی وجود ندارد و از امروز شیفت دوم نیروهای درمانی با ٥٠ نفر کادر درمانی اعم از متخصص داخلی، ارتوپدی، اطفال و جراح زنان و زایمان علاوه بر سایر تخصص‌ها خدمات درمانی به زوار را آغاز کردند.

وی افزود: جمعی از پزشکان اعزامی از استان‌های تهران و کرمانشاه هستند.

لاله‌ماژین با اشاره به اینکه از زمان حرکت زوار به طرف کشور عراق تا بسته شدن مرز مهران ١٢٠٠ پانسمان و تزریق صورت گرفت، تصریح کرد: از آنجایی‌که که زوار در هنگام برگشت به کشور وضعیتی اورژانسی خواهند داشت پیش‌بینی براین است به تعداد بیشتری از زوار نسبت به زمان رفت آنها خدمات درمانی دارویی ارائه دهیم.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر