کد خبر: 823645
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۴
سردار شيرازي:
همه ظرفيت‌هاي كشور بايد پاي كار بسيج باشند، از جمله بخش اجرايي و مديريت اجرايي كشور بايد اين ظرفيت‌هاي عظيم را در بسيج ببينند و از آن استفاده كنند.
سردار محمد شيرازي، رئيس دفتر نظامي فرمانده معظم كل قوا در حاشيه بازديد از نمايشگاه دستاوردهاي پنج سال اخير سازمان بسيج مستضعفين در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري بسيج گفت: توفيقي حاصل شد و از نمايشگاه دستاورد‌هاي بسيج بازديد و عملكرد بسيجيان عزيز را رصد كردم. وي ادامه داد: اين همه پيشرفت، توجه و كارآمدي كه در بخش‌هاي قابل توجهي از بسيج به‌وجود آمده است مي‌تواند نماد الگو‌گيري در بخش‌هاي ديگر كشور باشد. سردار شيرازي در ادامه تأكيد كرد: انتظاري كه امام خامنه‌اي و مردم ايران دارند اين است كه بسيج در همه بخش‌ها، موضوعات، اقشار و فرصت‌هايي كه پيش آمده خودش را نشان دهد.

رئيس دفتر نظامي فرمانده معظم كل قوا خاطر نشان كرد: بسيج يعني متن مردم و متن مردم يعني ظرفيت كشور و انقلاب اسلامي؛ اين ظرفيت‌ها، ظرفيت كمي نيست و هميشه بايد از ظرفيت بسيج در همه عرصه‌ها استفاده كرد. وي يادآور شد: امروز بسيج در بخش‌هاي علمي و نوآوري‌ها حرف‌هاي زيادي براي گفتن دارد. لازم است، بسيج اين كارآمدي را نشان دهد كه به لطف خدا توانستيم تا امروز بخش‌ها و ظرفيت عظيم را نشان دهيم.

شيرازي با بيان اينكه نشان دادن اين ظرفيت‌ها هنر مي‌خواهد تصريح كرد: اينكه بتوانيم ظرفيت‌هاي بسيج را نشان دهيم به نوعي يك كارآمدي محسوب مي‌شود البته مهم‌تر از كارآمدي، توسعه اين گونه توانمندي‌ها است تا بتوانيم تمام ظرفيت‌هاي موجود در كشور را پاي كار بسيج بياوريم.
اين مقام ارشد نظامي تأكيد كرد: همه ظرفيت‌هاي كشور بايد پاي كار بسيج باشند، از جمله بخش اجرايي و مديريت اجرايي كشور بايد اين ظرفيت‌هاي عظيم را در بسيج ببينند و از آن استفاده كنند اگر اينگونه باشد هيچ مشكلي را نمي‌توان براي كشور متصور شد كما اينكه امروز هم مشكلي در اين خصوص نداريم. وي در پايان متذكر شد: ظرفيت‌هاي بسيج بسيار بيشتر از آن است كه امروز به آن توجه مي‌شود و اين مسئله نكته اساسي است كه بايد بيشتر مورد توجه قرار بگيرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار