کد خبر: 822643
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰
عضو کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر اصفهان:
عضو کمیسیون حمل و نقل، محیط زیست و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: برگزاری نمایشگاه کامپیوتر، مخابرات و اتوماسیون اداری گامی موثر در توسعه صنعت IT در استان اصفهان خواهد بود.

ابوالفضل قربانی در یکصد و پنجاه و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر ضمن تشکر از سازمان نظام صنفی رایانه استان اصفهان در برگزاری بیست و دومین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر و اتوماسیون اداری و مخابرات اظهار کرد: این نمایشگاه در این دوره هم با وسعت بیشتر و هم با کیفیت بهتری نسبت به دوره های قبل برگزار شد و توجه شهرداری به اینکه برای موضوع IT اولویت بیشتری در نظر بگیرد ، ضروری است.

وی اضافه کرد: همچنین لزوم توجه سازمان ها و نهادهای استان اصفهان به شرکت هایی که در اصفهان فعالیت می کنند که قطعاً پیشرفت این شرکت ها سبب بهبود بهتر صنعت IT در شهر و استان خواهد بود.

عضو کمیسیون حمل و نقل، محیط زیست و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در این زمینه لازم است شهرداری اصفهان نسبت به انعقاد قرارداد با شرکت های اصفهانی اولویت بدهد.

وی با تاکید بر اینکه همانگونه که همکاران استحضار دارند از سال گذشته مرکز خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان تاسیس و فعالیت خود را آغاز کرده است، ادامه داد: در کشور اصفهان اولین شهری است که این مرکز را ایجاد کرده است و بدین ترتیب اصفهان توانسته است نام خود را به عنوان یک عضو در شبکه شهرهای خلاق یونسکو به ثبت برساند.

قربانی تاکید کرد: هدف این مرکز براساس آنچه که در اساسنامه آن قید شده است ایجاد گفتمان جدید به منظور حرکت به سمت شهری مناسب تر برای زندگی با حفظ اصالت های ملی و مذهبی با نگاهی انسانی که از خلاقیت به عنوان عامل استراتژیکی توسعه پایدار شهری استفاده می کنند، است.

وی افزود: همچنین توسعه خلاقیت در شهر و توسعه نگاه شهروند محور و جذب و آفرینندگی ایده جهت حل مشکلات با ارتقاء مسائل شهری و توسعه کیفی سرمایه انسانی شهر و بهره مندی از نیروی انسانی کارآمدتر و بهره گیری از فن آوری های نو از دیگر برنامه های این مرکز است.

عضو کمیسیون حمل و نقل، محیط زیست و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت:اقدامات انجام گرفته در این مرکز که در طول عمر کوتاه خود بسیار موثر و قابل تقدیر است باید از طریق رسانه ها به اطلاع مسئولین و مردم رسانده شود.

وی اظهار کرد: بدیهی است توسعه این حرکت قطعاً به راهکارهای عملی جهت حل بسیاری از مشکلات شهر خواهد بود و با توجه به این موضوع لازم است معاونت ها و مدیریت ها و سازمانه ای شهرداری همکاری بهتر و بیشتری با این مرکز داشته باشند.

قربانی ادامه داد: همچنین از زحمات مسئولین و کارکنان این مرکز که عمدتا جوانانی علاقه مند و پرشور هستند، قدردانی به عمل می آید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار