کد خبر: 822093
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۴
تيم ملي برزيل در ديداري از مرحله مقدماتي جام جهاني 2016، مقابل رقيب سنتي‌شان، آرژانتين، به پيروزي سه بر صفر دست پيدا كرد.
تيم ملي برزيل در ديداري از مرحله مقدماتي جام جهاني 2016، مقابل رقيب سنتي‌شان، آرژانتين، به پيروزي سه بر صفر دست پيدا كرد. در اين ديدار شاگردان تيته نمايشي به مراتب بهتر از حريف ارائه دادند و در نهايت توانستند به يك پيروزي پرگل برسند؛ آن‌هم در ورزشگاهي كه دو سال قبل در آن مقابل آلمان، شكست تلخ و سنگيني را در نيمه نهايي جام جهاني 2014 متحمل شده بودند. در اين بازي نخست اين فيليپه كوتينيو، هافبك هجومي ليورپول بود كه گل اول را در دقيقه 45 به ثمر رساند. در آستانه پايان نيمه اول، سرشناس‌ترين ستاره سلسائو، نيمار دومين گل را زد و پائولينيو هم در دقيقه 59 اختلاف را براي ميزبان به سه گل افزايش داد. با اين نتيجه جايگاه برزيل 24 امتيازي در صدر جدول رده‌بندي منطقه امريكاي جنوبي تثبيت شد. تيته سرمربي برزيل گفت: «پنج بازي است كه هدايت تيم را برعهده گرفتم. از عملكرد تيم راضي و خوشحالم. (پنج بازي و پنج پيروزي). تيم ما هنوز جاي پيشرفت زيادي دارد، بايد سختي كشيدن را ياد بگيريم، همانطور كه ديديم آرژانتين خيلي هم بد كار نكرد.

من انتظار دردسر بيشتري داشتم. در ابتدا، بازي خوب پيش رفت ولي شرايط به نفع ما پيش رفت و پس از گل كوتينيو، كنترل بازي را در دست گرفتيم كه همين موضوع باعث شد بتوانيم گل‌هاي بيشتري بزنيم.» با اين شكست اوضاع آرژانتين اما بدتر از قبل شد، چراكه با همان 16 امتيازي قبلي در رده ششم جدول باقي ماند و حالا از شيلي رده پنجمي يك امتياز كمتر دارد. آلبي سلسته براي صعود بايد در هفت بازي باقي‌مانده حداقل 15 امتياز كسب كند. ادگاردو بائوسا سرمربي آرژانتين اما معتقد است كه سرنوشت صعود در دستان خود آنهاست: «يكي از سخت‌ترين شكست‌هاي دوران مربيگري من بود. ما واقعاً داشتيم خوب بازي مي‌كرديم. ارتكاب يك اشتباه براي ما به بهاي يك گل تمام شد.» پس از پايان بازي با برزيل، مسي كه بسيار عصباني بود پاسخگوي سؤالات خبرنگاران شد و گفت: «شرايط روحي تيم به گونه‌اي است كه وقتي گل دريافت مي‌كنيم، به سختي مي‌توانيم واكنش نشان دهيم. خودمان خيلي خوب مي‌دانيم كه چقدر بد بازي مي‌كنيم و چه شرايطي بر تيم حكمفرماست. همه ديديد كه جريان بازي چگونه بود. احمق نيستيم و اولين منتقد خودمان هستيم. اين بدترين مقطع تيم ملي است كه تاكنون تجربه كرده‌ام. الان بايد متحدتر از هميشه باشيم و سعي كنيم همه بازي‌هاي باقي‌مانده را پيروز شويم.»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار