کد خبر: 821451
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳
بازدید رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) از غرفه «روزنامه جوان»
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در بازدید از غرفه «روزنامه جوان» گفت: هیچ برنامه ای برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده ندارم.

هیچ برنامه ای برای ریاست جمهوری ندارمرئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در بازدید از غرفه «روزنامه جوان» گفت: هیچ برنامه ای برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده ندارم.

 

پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) ضمن بازدید از بیست و دومین دوره نمایشگاه مطبوعات و خبرگزرای ها در غرفه «روزنامه جوان» حضور پیدا کرد.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در جریان بازدید از غرفه «روزنامه جوان» به گفت و گوی کوتاهی با خبرنگار جوان پرداخت.

 

فتاح در پاسخ به سوال خبرنگار جوان مبنی بر اینکه نامش در لیست اصولگرایان بوده است، آیا برنامه برای انتخابات ریاست جمهوری آینده دارد، گفت: من هیچ برنامه ای برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده ندارم و آنچه که از سوی دوستان مطرح شده لطف دوستان نسبت به بنده است و من جواب آنها را داده ام.

وی افزود: بنده کارم را انجام می دهم چون منصوب رهبری عزیز هستم و کار مهمی دارم و حاضر نیستم وقتم را صرف این کار کنم و اگر هم دغدغه ای احساس کنم برای همین محرومین است که بسیار اهمیت دارند.   

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به سوال دیگر «جوان» مبنی بر اینکه وحدت نیروهای انقلابی در انتخابات 96 به کجا می انجامد،چرا که در جامعه این احساس نگرانی وجود دارد که نامزدهای جریان انقلابی به صورت متکثر در آوردگاه انتخابات حضور پیدا کنند، اظهار داشت: همیشه نگرانی در طول تاریخ بوده و امروز هم این نگرانی وجود دارد. وحدت محور و قطب می خواهد، قطب ما رهبر عزیزمان است تا از آقا دور شویم متفرق می شویم، تا به سمت خدا برویم وحدت پیدا می کنیم. این روشن است که نیروی اصولگرا تابع ولی امر مسلمین است. هر چه از آقا تبعیت کنیم و عقب نمانیم و جلو نرویم این تبعیت می شود.

وی در واکنش به سوالی مبنی بر اینکه چند ماه قبل طی مصاحبه ای نگاه حمایت گونه ای نسبت به برجام داشته است، گفت:نگاه بنده به برجام مثبت نبوده است.

فتاح در پایان خاطر نشان کرد: مکتب این است که هر چه حول محور رهبر عزیزمان باشیم، تفرقه معنا ندارد. تفرقه زمانی رخ می دهد که هر کدام از ما برای خود یک رهبر پیدا کنیم. حول محور ولایت همه باید یک حرف بزنند به همین دلیل نیروهای اصولگرا و ارزشی باید پشت سر آقا بروند از آقا تبعیت کنند تا خدا عنایت می کند و وحدت به وجود می آید. ریشه وحدت از توحید می آید و جنس آن خدایی است نیروهای غیر خدایی نمی توانند وحدت پیدا کنند.

 

وی همچنین در پاسخ به سوال دیگر مبنی بر اینکه با توجه به واقعیت های صحنه چقدر وحدت را محتمل می دانید، عنوان کرد: همه باید امیدوار باشیم، همه نیروهای مومن باید به آقا و انقلاب کمک کنند. تفرقه انرژی ما را از بین می برد ببینید دشمنان چه وحدتی پیدا می کنند در حالی که  اهداف آنها دنیوی است اما اهداف ما آخرتی است پس تفرقه آن دیگر چیست؟ ما یک امام، یک انقلاب ، یک نظام و یک رهبر داریم و محور وحدت روشن است.   

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر