کد خبر: 820823
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹
رئیس دفتر اتاق تعاون مشترک عمان و ایران خبر داد:
عماد الشکیلی رئیس دفتر اتاق تعاون مشترک عمان و ایران از راه‌اندازی نخستین بازار دائمی محصولات ایرانی در شهر برکه کشور عمان با هدف توسعه فعالیت تجار و شرکت‌های ایرانی در این کشور خبرداد.

الشکیلی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در ایران گفت: حضور تعاونی‌های فعال در زمینه فعالیت‌های گردشگری، صادرات و واردات، ظرفیت بالقوه‌ای برای سرمایه‌گذاری و ایجاد ارتباط مناسب بین دو کشور را فراهم ساخته و کشور عمان نیز قادر است در زمینه‌های مختلف با ایجاد تعامل، روابط خود را با فعالان اقتصادی ایران توسعه دهد.

همچنین وی خواستار راه اندازی کشتی گردشگری در مسیر بنادر عمان با هرمزگان شد و اظهار امیدواری ‌کرد که در آینده‌ای نزدیک نیز شاهد برگزاری نمایشگاهی ویژه اتاق‌های تعاونی ایران برای معرفی محصولات شرکت‌های وابسته در عمان باشیم.

رئیس دفتر اتاق تعاون مشترک عمان و ایران بیان داشت: با توجه به استقبال عمان از تجار و شرکت‌های ایرانی می‌توان در جهت توسعه این فعالیت‌ها گام برداشت و دفتر اتاق تعاون عمان آمادگی دارد امکانات و تسهیلات مورد نیاز سفر فعالان اقتصادی ایران را به کشور عمان فراهم کند.

عماد الشکیلی از راه‌اندازی بازار دائمی محصولات ایران در شهر برکه عمان در سال 2017 خبرداد و گفت: تجار و فعالان اقتصادی ایرانی، عمان را کشور خودشان بدانند چرا که تمامی امکانات برای فعالیت و سرمایه‌گذاری آنان در کشور عمان با در نظر گرفتن تسهیلات ویژه فراهم شده است.

الشکیلی همچنین از همکاری کشور عمان در زمینه ثبت شرکتها و توسعه فعالیت تجار ایرانی با حذف هزینه‌های ثبت شرکت و همچنین حذف مالیات در 5 سال اول فعالیت در این کشور خبرداد و اذعان‌ داشت: به دنبال ایجاد شرایطی هستیم تا تجار ایرانی، عمان را بهترین نقطه برای فعالیت تجاری و اقتصادی برگزینند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر