کد خبر: 820245
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی گفت: در سال" اقتصاد مقاومتی ؛ اقدام و عمل "باید به فعالیت های جهادی اقدام کرد که این امر با استفاده از تجربیات صنعتگران و تولیدکنندگان صنعت و اقتصاد میسر می شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی، مسعود مهدیزاده ضمن بازدید از حوزه صنایع کوچک استان افزود: باید در کنار بخش خصوصی حضور داشته باشیم تا از مشکلات آنان جویا شویم و برگزاری جلسات هم اندیشی  و هم افزایی بیشتر با آنان بسیار اهمیت دارد و مؤثر است.

وی ادامه داد : حداقل کاری که می توان در قبال خدمات ارزنده و صادقانه واحدهای تولیدی و صنعتی انجام داد این است که مشکلات آنان را بشنویم و اطلاعات لازم را جذب کنیم تا بتوان گام های  موثری در جهت موفقیت آنان برداریم.

مهدیزاده تصریح کرد : وضعیت حوزه صنعت مطلوب است و می توان راهکارهای اساسی مورد نیاز آن را ارائه کرد.

 رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی بیان داشت: برای نیم سال دوم سیاست های کوتاه مدت را تدوین کردیم و شاهد تحرک رونق حوزه صنعت استان در شهرکهای صنعتی هستیم.

وی با توجه به کاهش تورم توسط دولت تدبیر و امید اظهار داشت : کاهش تورم به شرکت های دانش بنیان ، واحدهای صنعتی و تولیدی این فرصت را می دهد تا ضمن برخورداری از تسهیلات با سرعت بیشتری حرکت علمی و اقتصادی خودرا به پیش ببرند و شهرکهای صنعتی استان آمادگی خود را جهت ارائه خدمات فنی و مهندسی ، مشاوره ای ، کلینیکی ،  عارضه یابی ، آموزش های مختلف مدیریتی ، مهارتی و کارآفرینی به عنوان واحد نرم افزاری اعلام می دارد.

مهدیزاده خاطرنشان کرد :  باید نقطه نظرات تمام بخش های مختلف را اخذ کرد و از پیشنهادهای آنان بهره مند شد و یکی از بهترین راهکارها ، استفاده از تجربیات صنعتگران است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار