کد خبر: 819516
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردستان:
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردستان گفت: با تصویب طرح جامع امامزاده بی بی خدیجه(س) اردستان بزودی فاز اول پروژه عمرانی این امامزاده آغاز می شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید علی طباطبایی اظهار داشت: پس از پی گیری های به عمل آمده طرح جامع توسعه و عمران حرم مطهر امامزاده بی بی خدیجه(س) اردستان توسط دفتر فنی سازمان اوقاف و امور خیریه به تصویب رسید.

وی در ادامه افزود: در همین راستا و با تصویب طرح جامع امامزاده بی بی خدیجه(س) اردستان بزودی فاز اول پروژه عمرانی این امامزاده عظیم الشان آغاز می شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردستان ادامه داد: فاز اول این پروژه در زمینی به مساحت 440 متر مربع احداث می شود که شامل احداث ساختمان اصلی این امامزاده می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین سید علی طباطبایی در ادامه بیان کرد: طبق برآوردهای که صورت گرفته شده فاز اول این عملیات عمرانی 4 میلیارد و 400 میلیون ریال اعتبار نیاز دارد که بخشی از این اعتبار را خیرین نیکوکار برعهده گرفته اند و امیدواریم که در ادامه نیز بتوانیم برای اتمام این پروژه کمک های بیشتری را از خیرین جذب نماییم.

وی در ادامه گفت: نسب این امامزاده عظیم الشان به امام موسی بن جعفر(ع) می رسد و حرم مطهر امامزاده بی بی خدیجه(س) در فاصله 10 کیلومتری شهر اردستان و در بالای کوه قرار دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار