کد خبر: 819144
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶
برنامه باهمستان پنج شنبه شب 6 آبان با حضور مژگان خوشبخت به موضوع هنرهای خانگی می پردازد.

برنامه باهمستان در بخش معرفی برنامه های شبکه جهانی جام جم  پنج شنبه شب 6 آبان،میزبان محمد علی رمضان پور و حسام الدین اسلامی کارگردانان مسابقه "خانه ما" است .

در بخش تجسمی برنامه نیز مژگان خوشبخت با تخصص سرمه دوزی و از کارشناسان هنری برنامه "خانه مهر" در مورد آموزش هنرهای خانگی با علیرضا سعیدی کارشناس مجری برنامه گفت و گو خواهد کرد.

برنامه باهمستان از چهارشنبه تا جمعه به تهیه کنندگی الهه بهبودی و اجرای هومن ستوده و شنبه و یکشنبه هر هفته به تهیه کنندگی قاسم اورنگی از ساعت 21:35 به وقت تهران از شبکه جهانی جام جم پخش می شود .

 

طراح صحنه و لباس "روز واقعه" در باهمستان

مجید میرفخرایی طراح صحنه و لباس "روز واقعه" جمعه شب 7 آبان  مهمان برنامه باهمستان است.

برنامه باهمستان جمعه شب در بخش رسانه، میزبان مهدی رجبی نویسنده  رمان های کودکان و نوجوانان است .ماهی های کف رودخانه ، کنسرو غول، جنایتکار اعتراف می کند و خواهران تاریک از جمله آثار او به شمار می رود.در این بخش محمدرضا منتظری مقدم کارشناس مجری برنامه با وی به گفت و گو می پردازد.

در بخش سینما نیز مجید میر فخرایی طراح صحنه و لباس فیلم های سینمایی سلام بمبئی ،کفشهایم کو؟ ،رستاخیز ، رسوایی، اخراجیها، روز واقعه ،حماسه مجنون، ردپایی بر شن و سریال های شهرزاد (فصل دوم) و در چشم باد ؛ حضور می یابد و با محمد رضا مقدسیان کارشناس مجری برنامه به گفت و گو می نشیند.

برنامه باهمستان از چهارشنبه تا جمعه به تهیه کنندگی الهه بهبودی و اجرای هومن ستوده و شنبه و یکشنبه هر هفته به تهیه کنندگی قاسم اورنگی از ساعت 21:35 به وقت تهران از شبکه جهانی جام جم پخش می شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار