کد خبر: 818913
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲
مهلت شرکت در نخستین جشنواره عکس «سفر و ایمنی راه» که از سوی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، با هدف ترویج فرهنگ اتومبیلرانی ایمن و ارتقای ایمنی در راه‌ها، برگزار می‌شود، تا 19 آذرماه 1395 تمدید شد.

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، به عنوان یکی از اعضای رسمی فدراسیون بین‌المللی اتومبیلرانی (FIA)، همزمان با دهه‌ای که از سوی سازمان ملل متحد «اقدام برای ایمنی راه‌» نام گرفته، اجرای طرح‌های فرهنگی و آموزشی مرتبط با این موضوع را به عنوان یکی از فعالیت‌های اصلی، در دستور کار خود قرار داده است.

جشنواره عکس «سفر و ایمنی راه» از جمله برنامه‌هایی است که کانون به منظور جلب توجه عموم مردم و مسئولان به مقوله ایمنی در راه‌ها و جاده‌ها، ارتقای فرهنگ عمومی در خصوص سفر و ایمنی و همچنین کاهش سوانح جاده‌ای، اقدام به برگزاری آن کرده است.

شرکت در این جشنواره برای عموم آزاد است و هر یک از علاقه‌مندان می‌توانند تا 19 آذر ماه 1395، با ارسال حداکثر 10 قطعه عکس در این برنامه فرهنگی هنری مشارکت داشته باشند.

آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره، از سوی هیأت داوران متشکل از اسماعیل عباسی، ساعد نیکذات و کیارنگ علایی مورد بررسی قرار گرفته و مراسم اختتامیه نیز روز 30 آذرماه برگزار و برگزیدگان معرفی خواهند شد.

بنا بر این گزارش؛ ایمنی راه و فرهنگ اتومبیلرانی ایمن، ایمنی راه و کودکان و نوجوانان، ایمنی راه و جاده‌ها، ایمنی راه و لذت سفر، ایمنی راه و عابران پیاده، ایمنی راه و حمل و نقل عمومی، ایمنی راه و حاشیه راه‌ها، ایمنی راه و وسایل نقلیه، ایمنی راه و رفتار و حقوق شهروندی، ایمنی راه و امداد و نجات، ایمنی راه و احترام به محیط زیست، ایمنی راه و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، ایمنی راه و ایرانگردی و ایمنی راه و حیات وحش، موضوعات این جشنواره هستند.

عکاسان و سایر علاقه‌مندان می‌توانند برای آگاهی از قوانین، امتیازها، جوایز و سایر اطلاعات به وب سایت رسمی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به نشانی www.taci.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 4-66900771 (021) (روابط عمومی) تماس حاصل کنند.

مهلت ارسال آثار به جشنواره عکس سفر و ایمنی راه تمدید ‌شد


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار