کد خبر: 818885
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰
رئیس پارک علم و فناوری خوزستان:
رئیس پارک علم و فناوری خوزستان گفت: تعداد شرکت های دانش بنیان عضو این پارک رشد 100 درصدی داشته است.

بابک مختاری در حاشیه سی و چهارمین نشست شورای پارک علم و فناوری اظهار کرد: تا پایان سال 94 از بین 150 شرکت دانش بنیان و هسته فناور عضو پارک علم و فناوری، 35 شرکت دانش بنیان داشتیم که این میزان در سال جاری با رشد 100 درصدی به 69 شرکت دانش بنیان رسیده است.

وی با تاکید بر وجود ظرفیت های مختلف در استان خوزستان و لزوم استفاده از آن ها افزود: تاسیس مراکز رشد و شکوفایی در شهرستان ها، با توجه به پتانسیل های مناطق صورت می گیرد.

مختاری ادامه داد: استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های هر شهرستان یکی از اولویت های ما در تاسیس مراکز رشد و شکوفایی است و بر همین اساس در تلاش برای تاسیس مراکز رشد و پردیس های تخصصی در شهرستان ها هستیم.

رئیس پارک علم و فناوری خوزستان با اشاره به اینکه در حال حاضر سه مرکز رشد تخصصی در این استان فعال است تصریح کرد: مرکز رشد نفت اهواز که بیش از 80 درصد فعالیت آن در حوزه صنایع نفت و انرژی است، مرکز رشد دزفول که در بخش کشاورزی و مرکز رشد خرمشهر در حوزه علوم و فنون دریایی مشغول فعالیت هستند.

وی گفت: البته با توجه به نقش نظارتی پارک های علم و فناوری بر مراکز رشد، علاوه بر این سه مرکز که زیر مجموعه پارک علم و فناوری خوزستان هستند این پارک بر مراکز رشد و فناوری دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز نیز نظارت دارد.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر