کد خبر: 818356
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱
استاندارخوزستان :
استاندار خوزستان گفت: کارگروه کنکور با مشارکت آموزشگاه های خصوصی کنکور در استان تشکیل می شود.

غلامرضا شریعتی در شورای آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: از توانایی آموزشگاه های خصوصی کنکور برای کمک به داوطلبان کنکور می توان استفاده کرد.

وی گفت: طبق اعلام آموزش و پرورش 50 میلیارد ریال برای آموزش داوطلبان کنکور خوزستان نیاز است که با همکاری دستگاه های استان این مبلغ تامین می شود و هر سازمانی که می تواند در پوشش کلاس های کنکور همکاری کند مشارکت داشته باشد.

استاندار خوزستان همچنین درادامه با اشاره به کمک مالی به طرح پوشش نوآموزان در دوره پیش دبستانی افزود: آموزش و پرورش 150 میلیارد ریال اعتبار برای پوشش نوآموزان استان در دوره پیش دبستانی نیاز دارد که استانداری خوزستان 30 میلیارد ریال آن را پرداخت می کند.

شریعتی گفت: وزارت آموزش و پرورش نیز در این زمینه 18 میلیارد ریال به خوزستان پرداخت می کند و 10 میلیارد ریال نیز از سوی منطقه آزاد و 25 میلیارد ریال از صنایع برای اجرای این طرح تامین می شود.

وی درادامه اظهار کرد: همچنین از دهیاران نیز برای تامین هزینه کمک گرفته می شود و اگر دستگاه های استان امکان آموزش نوآموزان پیش دبستانی را دارند همکاری کنند.

استاندار خوزستان همچنین بر اهمیت حضور مدیران استانی در شورای آموزش و پرورش خوزستان تاکید کرد و گفت: نیاز است که هر دو هفته یک بار شورای آموزش و پرورش استان تشکیل شود.

وی عنوان کرد: برای کودکان بازمانده از تحصیل قرار بود کارگروهی تشکیل شود و گزارش کار داده شود که نتیجه ای هنوز ارائه نشده است.

طبق آخرین آمار ارائه شده از سازمان سنجش رتبه قبولی کنکور خوزستان در سال تحصیلی گذشته، 21 اعلام شد.

سازمان سنجش هنوز آماری از رتبه قبولی کنکور سال تحصیلی جاری خوزستان ارائه نداده است.

پیش بینی شده در سال تحصیلی آتی، 67 هزار نفر در خوزستان داوطلب شرکت در آزمون سراسری باشند.

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر