کد خبر: 817137
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی از پیش‌بینی تأمین 2 هزار و 400 جهیزیه ویژه زوج‌های نیازمند توسط این اداره کل با عضویت در ستاد مردمی آیینه و شمعدان تا پایان سال جاری خبر داد.

حجت‌الاسلام صفر قربانپور مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در اراک اظهار داشت: در استان مرکزی ستاد طرح آیینه و شمعدان با مسئولیت رئیس دفتر نماینده ولی فقیه و عضویت نهادهای مردمی دولتی تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: این ستاد با هدف تسهیل سازی ازدواج آسان و تهیه اقلام جهیزیه برای زوج‌های جوان نیازمند استان با جلب کمک‌های مردمی تشکیل شده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی بیان داشت: ستاد مردمی آیینه و شمعدان تلاش دارد که با عضویت نهادهای مردمی و دولتی با کمک خیرین و صاحبان صنایع و هیات‌های مذهبی تا پایان سال جاری 2 هزار و 400 جهیزیه ویژه زوج‌های جوان شناسایی شده را تأمین کند.

به گفته وی در طرح آیینه و شمعدان که در سراسر کشور در حال اجراست، پیش بینی شده برای 75 هزار نو عروس نیازمند کشور جهیزیه حداقلی تهیه و شرایط زندگی مناسب فراهم شود.

قربان‌پور افزود: با عنایت به رونق تولید در کشور اقلام جهیزیه‌های پیش بینی شده از کالاهای ایرانی خواهد بود تا از این ناحیه نیز استفاده کارهای تولیدی ملی نهادینه شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار