کد خبر: 815674
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷
سید احرار ، مجموعه تلویزیونی یلدا ، تکیه بچه های محله ما، شیرخوارگان حسینی، سفرنامه کربلا ، گزیده سخنرانی های آیت الله خوشوقت و معراج عشق، ویژه برنامه هایی است که در ماه محرم 95 از شبکه جهانی جام جم پخش می شود.
"سید احرار" ، شرح یک بی نهایت

به گزارش روابط عمومی شبکه جهانی جام جم؛ برنامه "سید احرار" به مناسبت ایام محرم ، در دهه اول این ماه هر شب از شبکه جهانی جام جم پخش می شود .

برنامه "سید احرار" کارمشترکی از گروه معارف شبکه جهانی جام جم و شبکه قرآن سیماست و نام آن بر گرفته از القاب حضرت سیدالشهدا ، سرور آزادگان جهان است، این برنامه در دهه اول محرم هر شب از شبکه جهانی جام جم پخش می شود .

پرداختن به تاریخ واقعه کربلا ، آشنایی با نهضت عاشورا ، آگاهی نسبت به مواضع قرآنی امام ، بهره مندی از مواعظ حسینی ، گفت و گو و کسب فیض از اندیشه های محققین علوم دینی و ارائه مجموعه ای ارزشمند از معارف حسینی و عاشورایی از جمله عناوین تشکیل دهنده این برنامه است .

تهیه کنندگی برنامه " سید احرار" در شبکه جهانی جام جم را مهدی حسین زاده و اجرای آن را سید مصطفی موسوی ، شهریار ضیاء آذری و سید کمال هاشم زاده به عهده دارند .

"سید احرار" در دهه اول محرم، هرشب ساعت 22:45 دقیقه به وقت تهران و تکرار آن در ساعت 06:45 دقیقه و 14:30 دقیقه.از شبکه جهانی جام پخش می شود.

پخش مجموعه تلویزیونی "یلدا " از شبکه جام جم

مجموعه تلویزیونی" یلدا" به مناسبت ایام محرم هرشب از شبکه جهانی جام جم پخش می شود.

مجموعه تلویزیونی "یلدا" داستان حاج محمد زاهدی است که عمری است مراسم تعزیه امام حسین (ع) را در شهر بسطام برگزار می کند و از سرشناسان شهر است . ولیکن فرزندان او هر کدام در گوشه ایی از کشور خود را مشغول داشته اند تا اینکه ...........

محمدرضا شریفی نیا ، کاظم هژیر آزاد ، چنگیز جلیلوند ، اسماعیل خلج ، فریبا کوثری ، ماهچره خلیلی ، الهام پاوه نژاد، حمیدرضا آذرنگ ، سید مهرداد ضیائی، حامد میرباقری ، بیژن افشار ، حمید عطائی ، اکبر سلطانعلی و ... در این مجموعه به ایفای نقش پرداخته اند .

"یلدا" به کارگردانی حسن میرباقری و تهیه کنندگی بهروز خوش رزم از دوشنبه 12 مهرماه هرشب ساعت 21:40 دقیقه به وقت تهران و تکرار آن ساعتد 05:40 و 13:40 از شبکه جهانی جام جم پخش می شود .


"تکیه بچه های محله ما" درشبکه جهانی جام جم
مجموعه تلویزیونی"تکیه بچه های محله ما" به کارگردانی سید جواد هاشمی در ایام محرم از شبکه جهانی جام جم پخش می شود.

این مجموعه داستان عده ای نوجوان است که در ایام محرم حسینه ایی را بر ای عزای حسینی مهیا می کنند و با هم قرارهای جالبی می گذارند که مثلا در ماه محرم دروغ نگویند . هدف این مجموعه آشنایی بیشتر جوانان با اصول و مفاهیم عاشورایی است.

سید جواد هاشمی کارگردان این مجموعه است و محمدرضا زادسرور، امیررضا زادسرور، محمد پرور، میلاد مرادی نسب، مهدی عطاران، اکبر علی اصغری، ابراهیم زارعی و ... در این مجموعه بازی کرده اند .

"تکیه بچه های محله ما" در ایام محرم به استثنای شنبه ها هر شب ساعت 20:10 دقیقه به وقت تهران و تکرار آن 04:10 و 12:10 دقیقه از شبکه جهانی جام جم پخش می شود.

ویژه برنامه "شیرخوارگان حسینی " در شبکه جهانی جام جم

ویژه برنامه "شیرخوارگان حسینی "روز جمعه 16 مهر از شبکه جهانی جام جم پخش می شود.

"شیرخوارگان حسینی " ویژه برنامه ای از گروه معارف شبکه جهانی جام جم به تهیه کنندگی محسن رنگینی و اجرای مونا انصاری و رویا حسینی است . دراین برنامه با مراکز برگزار کننده همایش شیر خوارگان حسینی در سراسر کشور ارتباط زنده برقرار می شود. ویژه برنامه " شیرخوارگان حسینی " روز پنجم محرم (جمعه 16 مهر) به مدت 120 دقیقه از ساعت 10 تا 12 صبح به وقت تهران از شبکه جهانی جام جم پخش می شود.

"سفرنامه کربلا" در شبکه جهانی جام جم

برنامه"سفرنامه کربلا " وِیژه مخاطبان نوجوان هر روز از شبکه جهانی جام پخش می شود.

"سفرنامه کربلا" کاری از گروه معارف شبکه جهانی جام جم به تهیه کنندگی و اجرای حجت الاسلام محمد محمدی است . این برنامه داستان و وقایع حرکت امام حسین علیه السلام و یارانش را از مکه تا نینوا روایت می کند و به مخاطبان نوجوان اختصاص دارد .

"سفرنامه کربلا" در دهه اول محرم هر روز به مدت 13 دقیقه ساعت 19:55 به وقت تهران از شبکه جهانی جام جم پخش می شود .

پخش گزیده سخنرانی های آیت الله خوشبخت ویژه محرم از شبکه جهانی جام جم

گزیده سخنرانی های آیت الله خوشبخت ویژه محرم از شبکه جهانی جام جم پخش می شود

در دهه اول محرم گزیده سخنرانی های آیت الله خوشبخت به تهیه کنندگی مرتضی سامانی هر روز به مدت 3 دقیقه به صورت میان برنامه از شبکه جهانی جام جم پخش می شود.

"معراج عشق" ویژه برنامه تاسوعا و عاشورای حسینی در شبکه جهانی جام جم

برنامه "معراج عشق" ویژه روز تاسوعا و عاشورای حسینی از شبکه جهانی جام جم پخش می شود

"معراج عشق" ویژه برنامه ای از گروه معارف شبکه جهانی جام جم به تهیه کنندگی مهدی حسین زاده و اجرای دکتر احمد شفازاده در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی است . اين برنامه با بهره مندی و حضور مهمان ،کارشناس ، مداح ، شاعر ، ارتباط زنده با مراکز داخل و خارج از کشور ، گزارش و مهمانان ويژه همزمان شور و شعور شيعی را به نمايش می گذارد.

"معراج عشق" صبح و عصر روز تاسوعا از ساعت 9 تا 12 و 17 تا 18:30 به وقت تهران و روز عاشورا از ساعت 9 تا 12 به وقت تهران از شبکه جهانی جام جم پخش می شود .

برنامه معراج عشق با حضور کارشناسان مطرح مانند حجت الاسلام علاء الديني، دکتر حشمت الله قنبري، دکتر شهريار ضياء آذري و دکتر رجبي دواني به بررسی واقعه کربلا می پردازد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار