کد خبر: 814834
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳
در آستانه ماه محرم
در آستانه ماه محرم همایش طلایه‌داران تبلیغ با حضور میهمانان و طلاب اردبیل برگزار شد.

به گزارش جوان از اردبیل، در این مراسم که در سالن ولایت سپاه اردبیل برگزار شد مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اشاره به نقش و جایگاه علما و روحانیون در تبیین احکام و مسائل شرعی و دینی اظهار کرد: انتظار می‌رود علما و روحانیون در مجالس و منابر خود در ماه محرم به شایستگی فلسفه قیام امام حسین(ع) و یاران باوفایش را تبیین کنند.

حجت‌الاسلام مهدی ستوده به حساسیت امر تبلیغ و در نظر گرفتن دغدغه‌های مقام معظم رهبری در شرایط کنونی گفت: باید علما و روحانیون در شرایط موجود از موقعیت به وجود آمده استفاده کنند تا توطئه دشمنان را در تقابل بین مذاهب ادیان و فرق اسلامی که یک هجمه سنگین از سوی دشمنان علیه شیعه است خنثی کند.

وی بیان کرد: دشمن تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا اسلام ناب و شیعه راستین علی بن ابی‌طالب(ع) را زیر سئوال ببرد که در خنثی کردن چنین توطئه‌های نیازمند بصیرت، آگاهی و هوشیاری علما هستیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل ادامه داد: امروز سه ضلع اسلام تکفیری که مورد حمایت عربستان است هم چنین اسلام سکولار با حمایت ترکیه و اسلام افراطی تشیع با هدایت انگلیس در حقیقت اصل اسلام ناب و شیعه واقعی را هدف قرار دادند و به هر شکل ممکن می خواهند در این مسیر انحراف ایجاد کنند.

ستوده به دغدغه‌های مقام معظم رهبری در باب تبیین مسائل واقعی جهان اسلام اشاره کرد و گفت: باید علما و روحانیون ما بحث استکبار جهانی را  جدی بگیرند و برای مقابله با توطئه‌های استکبار جهانی در منابر و مساجد تبیین مسائل را مدنظر قرار دهند.  

وی از علما و روحانیون خواست تا بحث نفوذ دشمن را جدی گرفته و در صحنه مقابله با تهدیدهای فرهنگی استکبار و استحاله فکری تدبیری بیندیشند تا دشمن نتواند جمهوری اسلامی ایران را در فضای مجازی و منفذهای خود کانال‌های ماهواره‌ای بمباران تبلیغاتی کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل از علما و روحانیون خواست در منابر ماه محرم در باب اقتصاد مقاومتی و اهمیت این موضوع و همچنین پیام ابعاد مختلف موفقیت‌های نظام اسلامی و شرایط کنونی انقلاب اسلامی ورود عالمانه پیدا کرده و مردم را در جریان مسائل و موضوعات اساسی قرار دهند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر