کد خبر: 813985
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۰
برنامه «حریم مهرورزی» در راستای استحکام بنیان خانواده و روابط زوجین در حوزه خانواده و به طور خاص روابط زن و شوهر از مهر 94 از شبکه آموزش سیما پخش می شود.

به گزارش روابط عمومی شبکه آموزش سیما،برنامه «حریم مهرورزی» امشب 6 مهر ماه میزبان دکتر آذین متخصص پزشکی اجتماعی است که در خصوص بیماری های منتقل شونده از راه تماس جنسی صحبت خواهد کرد.

همچنین در برنامه امشب سهراب رضوانی روان درمان گر پویشی در رابطه با اینکه چطور می توانیم درخواست های زناشویی خود را با همسرمان در میان بگذاریم،توضیحاتی ارائه می دهد.

از دیگر مهمانان این برنامه جت الاسلام  دکتر حسن علی اکبری عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین (ع) است که به موضوع گذشت و تحمل در روابط بین همسران می پردازد.

در بخش دیگر «حریم مهرورزی» امشب،دکتر رمضانی متخصص سلامت جنسی خانواده، خیال پردازی های جنسی را بررسی می کند و در آخر آیتمی با حضور میرا سادات رسولی روانشناس پخش خواهد شد که توضیحاتی در خصوص نحوه برخورد با سوالات کودکان در حوزه مسائل جنسی داده می شود.

گفتنی است، برنامه «حریم مهرورزی» به تهیه‌کنندگی حسین علیاری و اجرای محمد مهدی لبیبی سه شنبه وجمعه هر هفته در ساعت 24 از شبکه آموزش سیما روی آنتن می‌رود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار