کد خبر: 813504
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰
وزيري كه براي امهال خط اعتباري مسكن مهر آن هم به سود بانك مسكن دهها بار به بانك مركزي و شوراي پول و اعتبار رفت و آمد داشته است، روز گذشته حاضر نشد براي شنيدن حرف‌هاي متقاضيان مسكن مهري كه در مقابل وزارتخانه‌اش تجمع كرده بودند، قدم رنجه كند.
هادي غلامحسيني
روز گذشته متقاضيان مسكن مهر شهر جديد پرديس در اعتراض به افزايش قيمت دهها ميليوني مسكن مهر و تأخير در تحويل واحدهاي مسكن مهر پرديس مقابل وزارت راه و شهرسازي تجمع كرد. دامنه اعتراض متقاضيان مسكن مهر روز گذشته از مقابل وزارتخانه راه به سالن مراسم رسمي وزير كشيده شد، به طوري كه يكي از تجمع‌كنندگان با عبور از سد حراست خود را به سالني رساند كه جلسه رسمي وزير در حال برگزاري بود و خطاب به عباس آخوندي گفت: به جاي آنكه در اينجا بنشينيد، بهتر است سري به بيرون وزارتخانه زده و صحبت‌هاي متقاضيان مسكن مهر كه يك عده پيرمرد و پيرزن و جوان هستند را بشنويد.
  
آخوندي نيامد كه نيامد
گفتني است تجمع متقاضيان مسكن مهر پرديس در مقابل وزارت راه با هدف اعتراض به رشد قيمت‌هاي ساخت مسكن مهر پرديس و تأخير در تحويل و همچنين درخواست ديدار با آخوندي انجام گرفته بود.
  
از عملكرد دولت يازدهم در مسكن مهر تحقيق و تفحص شود
يكي از معترضان به بي‌تفاوتي وزارت راه و شهرسازي به اتمام پروژه مسكن مهر به «جوان» گفت: چهار سال پيش براي اخذ مسكن مهر پول داده‌ايم و مدت‌ها‌ست تحويل واحدهاي مسكن مهرمان با تأخير روبه‌رو شده است، حالا مي‌گويند بايد 40 ميليون تومان بدهيد تا مسكن مهرتان را بسازيم و تحويل دهيم. وي با اشاره به اينكه بايد از متوليان اتمام مسكن مهر در دولت يازدهم تحقيق و تفحص صورت گيرد، گفت: بايد مشخص شود منابع دولتي مسكن مهر و همچنين آورده‌هاي نقدي متقاضيان مسكن مهر به كجا رفته و چرا پروژه‌اي كه با 70 درصد پيشرفت فيزيكي تحويل شده همچنان به پايان نرسيده است.
  
دود مخالفت آخوندي با مسكن مهر به چشم مردم رفت
وي گفت: اگر آورده اوليه خود در مسكن مهر را در يكي از بانك‌ها سپرده‌گذاري مي‌كرديم حداقل الان مي‌توانستيم يك مسكن تهيه كنيم اما با اعتماد به دولت در مسكن مهر مشاركت كرديم، حال با تغيير دولت وزيري در راه و شهرسازي بر سر كار آمده است كه اصلاً با مسكن مهر خصومت شخصي شديد دارد و وجود مسكن مهر به شدت وي را آزار مي‌دهد. اين متقاضي مسكن مهر گفت:  قرار بود واحدهاي ما 18 ماهه تحويل شود اما نه تنها به موقع تحويل داده نشده كه قيمت‌ها را هم افزايش داده‌اند.
وي افزود: متقاضيان مسكن مهر را در دولت يازدهم آنقدر آزار داده‌اند كه عده زيادي مي‌گويند اصلاً پولمان را بدهيد برويم و در واقع از اطمينان خود به دولت پشيمانند، اما چنين امكاني وجود ندارد و مي‌گويند تا رسيدن به مسكن مهر خود 40تا 60 ميليون تومان فاصله داريد. گفتني است خط اعتباري امهال شده مسكن مهر توسط بانك مركزي هم اكنون در اختيار بانك مسكن است و رايزني‌هاي لازم براي امهال خط اعتباري مسكن مهر را عباس آخوندي وزير راه و شهرسازي انجام داده كه اخذ چنين امتيازي از شوراي پول و اعتبار به نام مسكن مهر و كام بانك مسكن انجام گرفته است.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
مسكن طلااااااق
|
Germany
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
1
0
بي شخصيت حداقل نيومد مردم گول خورده رو اروم كنه خدا تقاص كاراشو از عزيزاي دلش بگيره
مستاجر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
1
0
خواسته اصلی ما متقاضیان مسکن مهر تحویل خونه هامونه.... واقعا اگه اقای اخوندی نمیتونن و نمیخوان اینکارو انجام بدن و بزرگترین سد راه ماه ایشون هستن،خب استعفا بدن...یا مجلس ایشونو استیضاح کنن.... واقعا این بلا تکلیفی تا کی؟!
مهدیس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
1
0
تا وقتی وزرا و مدیران کشوری در کاخ ها زندگی کنند و حقوق های چند صد میلیونی بگیرند , کاری برای ما نمیکنند .باید چقدر صبرکنیم تا کی ............؟؟؟؟؟
عبرت الله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
1
0
باید استیضاح شود
ناشناس
|
Czech Republic
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۲
0
0
دفر دار رئيس فتنه ( مير حسين ) آقاي آخوندي اقدام كن ديگه ، و جواب مردم را بده
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار