کد خبر: 813311
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰
همزمان با به صدا درآمدن زنگ مهر و مقاومت
با به صدا درآمدن زنگ استانی مهر و مقاومت در مدارس اردبیل بیش از 229 هزار دانش‌آموز استان اردبیل راهی مدارس شدند.

به گزارش جوان از اردبیل، در مراسمی که در مدرسه تازه تاسیس دخترانه فدک اردبیل برگزار شد معاون پشتیبانی و منابع نیروی انسانی آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار کرد: ما در حالی سال تحصیلی جدید را آغاز می‌کنیم که با مشارکت خیرین مدرسه‌ساز و نوسازی چندین واحد آموزشی جدید به مجموعه فضاهای آموزشی اضافه شده است.

حسین برزگر با بیان اینکه با تدبیر دولت یازدهم در کنار تأمین فضاهای آموزشی تعمیر و تجهیز آنها در دستور کار قرار گرفته است، افزود: سال تحصیلی معنوی را در تقارن با هفته دفاع مقدس آغاز می‌کنیم و امیدواریم به برکت 36 هزار دانش‌آموز شهید و 5 هزار معلم شهید سال تحصیلی پرخیر و برکتی را شاهد و ناظر باشیم.

وی با بیان اینکه آموزش و پروش فصل مشترک حاکمیت و ملت است، تصریح کرد: آموزش و پرورش به عنوان بزرگترین دستگاه اجرایی حتی در دورترین مناطق روستایی و عشایری کشور نیز نماینده‌ای دارد که پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران را در این مناطق به اهتزاز درمی‌آورد.

معاون پشتیبانی و منابع نیروی انسانی آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: امروز شاهد آغاز تحصیل 229 هزار دانش‌آموز در قالب 3 هزار و 100 مدرسه و در 19 ناحیه و منطقه آموزش و پرورش با همکاری 19 هزار معلم و فرهنگی هستیم که فصل جدید در تعلیم و تربیت را در مهر و مهربانی آغاز می‌کنند.

برزگر یادآور شد: بودجه آموزش و پرورش در دو سال اخیر با عنایت توجه ویژه دولت تدبیر و امید دو برابر شده به طوری که امسال منابع اعتباری خوبی برای آموزش و پرورش در نظر گرفته شده است.

وی اظهار امیدواری کرد با هدف ارتقای کیفیت آموزشی و مدیریت آموزشگاهی بتوانیم فضای پرشور  نشاطی را برای دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید آغاز کرده و رقم بزنیم.

معاون پشتیبانی و منابع نیروی انسانی آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار کرد: تمام تلاش آموزش و پرورش استان اردبیل بر این است تا یک فضای مناسب تحصیلی برای نسل آینده را با شور و نشاط خاص فراهم کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر