کد خبر: 811922
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۴
عذرخواهي سعيد مرتضوي بار ديگر خواسته‌ «عذرخواهي سران فتنه از ملت» را بين مردم پررنگ كرد
عذرخواهي سعيد مرتضوي بار ديگر خواسته‌ «عذرخواهي سران فتنه از ملت» را بين مردم پررنگ كرد. هر كس در فتنه 88 گناه و خطايي مرتكب شده، بايد عذرخواهي كند. آمر به انتقال بازداشتي‌ها به كهريزك عذرخواهي كرده، اما آنها كه بارها و بارها آمر آشوب‌هاي تهران و حمله به جان و مال ملت بودند و حتي آشوبگران ظهر عاشوراي 88 را مردمان خداجوي ناميدند، هنوز ابراز ندامتي نكرده‌اند. خانواده‌ دو تن از شهداي سال 88 گفته‌اند كه از حق خود در برابر سران فتنه نخواهند گذشت و حتي عذرخواهي آنان هم جاي جوانان شهيدشان را نمي‌گيرد.
 
  در خون فرزندم موسوي، كروبي و خاتمي را مقصر مي‌دانيم
رقيه زينعلي، مادر شهيد حسين غلام‌كبيري از شهداي فتنه 88 در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به خيانت‌هاي سران فتنه در سال 88 و شهادت جوانان از جمله فرزندش اظهار داشت: ما هرگز از سران فتنه نمي‌گذريم و از حق خود در قبال فتنه‌گران كوتاه نمي‌آييم. سران فتنه بايد به اشتباهات خود اعتراف كنند. سال 88 اين همه جوان شهيد شدند و به همين دليل افرادي كه عامل اصلي اين فتنه بودند بايد محاكمه شوند. مادر شهيد حسين غلام‌كبيري تصريح كرد: ما به هيچ عنوان فتنه‌گران را نمي‌بخشيم و بايد تقاص خون پسرم را از سران فتنه بگيريم. سال 88 جنگ و تظاهرات خياباني درست كردند، كشور را به آشوب كشيدند و امثال فرزند من به شهادت رسيدند، خون پسر من و جوانان بي‌گناه اين مملكت به گردن فتنه‌گران است. زينعلي اظهار داشت: عذرخواهي سران فتنه جاي جوان شهيدم را نمي‌گيرد چراكه پسر من تنها 18 سال داشت و تازه در دانشگاه قبول شده بود و جان من با فرزندم يكي بود اما او راهش را دوست داشت و عاشق شهادت بود. اين مادر شهيد در پايان گفت: دلگرمي ما به رهبر انقلاب است و ما در خون فرزندم موسوي، كروبي و خاتمي را مقصر مي‌دانيم چراكه آنها شلوغ‌كاري كردند و با عزاي امام حسين (ع) آنطور رفتار كردند و جوانان غيرتي نمي‌توانستند اين وضعيت را تحمل كنند، پسر من كه به دست فتنه‌گران به شهادت رسيد، يك بسيجي نمونه بود.

  ما هرگز «موسوي» و «كروبي» را نمي‌بخشيم
اميرحسين ذوالعلي برادر شهيد اميرحسام ذوالعلي كه در فتنه سال 88 به‌دست فتنه‌گران به شهادت رسيد در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: ما هرگز سران فتنه را نمي‌بخشيم و خون شهداي ما با عذرخواهي جبران نخواهد شد و سران فتنه قطعاً بايد محاكمه شوند. ذوالعلي با اشاره به مشكلات جانبازان فتنه 88 و هزينه دادن مردم در سال 88 گفت: با وجود خسارت‌هايي كه فتنه‌گران به كشور زدند، چطور سران فتنه بايد تطهير شوند، ما هرگز از سران فتنه نخواهيم گذشت. آقاياني كه امروز طلبكار شده‌اند و تازه مي‌گويند ما نمي‌بخشيم به اين سؤال پاسخ دهند كه چه كسي اول آتش فتنه را روشن كرد، اگر آتش فتنه روشن نمي‌شد، كسي هم به كهريزك نمي‌رفت و غائله كهريزك هم در كار نبود، تا زماني كه فتنه‌گران هتاكي نكرده بودند بسيج با آنها برخورد نداشت اما پس از پاره كردن عكس امام و راه‌انداختن غائله در عاشوراي 88، خون بسيجي و غير‌بسيجي به جوش آمد.
وي تصريح كرد: زماني كه فتنه‌گران به دستگاه امام حسين (ع) توهين كردند همه امام حسيني‌ها به ميدان آمدند و از اهل بيت دفاع كردند، بنابراين سران فتنه بايد به‌خاطر اقدامات‌شان در سال 88 محاكمه شوند اما متأسفانه خيلي از اين آقايان دولتمرد از فتنه‌گران طرفداري مي‌كنند. ذوالعلي با اشاره به اقدامات فتنه‌گرانه خاتمي، با طرح اين سؤال كه امروز خاتمي كجاست، تأكيد كرد: فتنه‌گران وقيح شده‌اند و ادعا مي‌كنند سران فتنه بايد از حصر دربيايند و به قدرت بازگردند در حالي كه آنها مديون 80 ميليون ايراني هستند و مردم تاوان اقدامات آنها را دادند. اين برادر شهيد با اشاره به روحيه برادرش در مواجهه با فتنه‌گران گفت: برادر من مي‌گفت نبايد اين افرادي را كه به خيابان‌ها آمدند، بزنيد چون آنها فريب خورده‌اند و اين درحالي بود كه فتنه‌گران بر سر پدر جانبازم ريخته بودند و او را مي‌زدند،‌ بنابراين موسوي و كروبي چگونه مي‌خواهند پاسخ خانواده شهداي فتنه را بدهند. ما از سران فتنه نمي‌گذريم و هرگز آنها را نخواهيم بخشيد.

   برخي آقايان دولتي كار را رها كرده‌اند و مي‌گويند سران فتنه بايد از حصر دربيايند
همچنين عباس ذوالعلي پدر شهيد اميرحسام ذوالعلي در بخش ديگري از اين گفت‌وگو تصريح كرد: سران فتنه چه اقدامي كرده‌اند كه ما بايد آنها را ببخشيم، آنها حتي يك عذرخواهي هم از مردم نكردند و به همه مردم ايران مديون هستند اما متأسفانه مي‌بينيم كه امروز طلبكار هم شده‌اند.
پدر شهيد ذوالعلي تأكيد كرد: ما در مقابل سران فتنه نه از حقمان مي‌گذريم و نه آنها را مي‌بخشيم در حالي كه برخي آقايان دولتي كار را رها كرده‌اند و مي‌گويند سران فتنه بايد از حصر دربيايند و اين خيلي دردآور است چراكه آنها رئيس‌جمهور همه مردم ايران و نه يك قشر خاص هستند. برخي صحبت‌هاي رئيس‌جمهور براي يك قشر خاص است تا بتوانند در انتخابات 96 رأي بياورند و به همين دليل يكطرفه صحبت مي‌كنند.
پدر شهيد ذوالعلي در پايان خاطرنشان كرد: چه مشكلات مالي براي ما باشد يا نباشد، هيچ‌كدام مهم نيست بلكه براي ما مهم حفظ اصول و دين است و دل ما فقط به رهبر انقلاب گرم است.
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
خادم شما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
0
1
باسلام
باید کسانی که خیانت کردند و به مقدسات توهین نمودند در برابر مردم محاکمه گردند, این امری است بدیهی و حق هر ایرانی مسلمان. کلی از جوانان ما در جنگ هشت ساله شهید شدند تا ما شاهد اینگونه موارد نباشیم و نبینیم ظلمی به کسی می شود, ظلم از جانب هر کس بوده باید معرفی و محاکمه گردد, اجرای قانون بر همگان لازم است, شروع بی قانونی یعنی فاجعه. پس بر همه واجب است به قانون احترام بگذارند, ما هم امانتی داریم که در وقت مقرر به عزیزی که به ما سپرد صحیح و سالم تحویل می دهیم. و اجازه دخل و تصرف به کسی هم نمیدهیم.
ناشناس
|
-
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
0
1
فرزند ایشون به چه شکل به شهادت رسیدند؟ از مامورین نیروی انتظامی بودند یا ارتش یا اطلاعات؟ در این دعوا ایشان دقیقا چه جایگاهی داشته است؟
با تشکر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
در دعوا هر جايگاهي داشته است
دفاع از انقلاب اسلامي ايران بوده است
و نه منافقيني كه بر عليه انقلاب شوريده بودند و با خريت خود به درك روانه شدند و تازه مدعي هم شده اند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۸
2
1
آقای رفسنجانی با جنابعالی هستندا.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
از كسي كه گوشش در مقابل حق كر است نمي توان چيزي پرسيد !!!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار