کد خبر: 808211
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳
اتاق فکر تجدید نظر طلبان به این نتیجه رسیده اند که رمز عبور رییس جمهور بعدی از صندوق"کار"است حال چطور می توانند روحانی را در غیاب کار امدی ۸ساله کنند؟
جوان آنلاين: دكتر عبدالله گنجی مدیر مسوول روزنامه جوان و کارشناس مسائل سیاسی طی یادداشتی در كانال شخصي خود نوشت:
واقعا حجم حملات به شهرداری تهران در استانه انتخاب هیات رییسه شورا بی سابقه است.این بدان معنی نیست که شهرداری تهران بدون اشکال است اما حجم حملات در مقیاس زمان، نشان از ساماندهی عملیات مبتنی بر اتاق فکر است. در بین همه دالایل این کار انچه مهمتر جلوه می کند این است که اتاق فکر تجدید نظر طلبان به این نتیجه رسیده اند که رمز عبور رییس جمهور بعدی از صندوق"کار"است حال چطور می توانند روحانی را در غیاب کار امدی ۸ساله کنند؟ تحلیل اتاق فکر تجدید نظر طلبان این است که احمدی نژاد ممکن است در فیلتر نظام گیر کند و در بین اصول گران چهره ای که با "کار" شناخته مي شود شهردار فعلي تهران است .لذا اولويت تخريب به سمت اوست و براي اين كار كانال خاص و افراد خاص شبانه روزي تلاش مي كنند تا بتوانند در روز موعود روحاني را در غياب كار و رقيب ،قهرمان نمايند.
البته روي ديگر اين سكه انسجام دروني بهتر جبهه انقلاب و تلطيف شدن فضا نسبت به قاليباف است. چرا كه جوانان حزب الله مي دانند كه فاسدين صلاحيت مبارزه با فساد راندارند و حملات به شهرداري را فراسوي فساد مي بينند.بازگشت تيم كرباسچي به شهرداري يك روياي تعبير نشدني است
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
داود سجادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
1
0
اگرچه با مطلب شما موافقم ولی راه برون رفت از این مشکل خواستن برنامه از هیات رئیسه شورا ها است.هرکس برنامه خودش را یگوید،برنامه نقد شود،دارنده بهترین برنامه انتخاب گردد.روشهای سیاه نمایی وتخریبی بنفع انقلاب وملت نیست و مانع رشد شعور اجتماعی جامعه میگردد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
0
1
این همه خورده برده کم بود خدا از شما نگذرد
پاسخ ها
داود سجادی
| Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
اگر اعضاء شورای شهر چکیده ارای درست شهروندان باشند ،شهردار را مهار میکنند تا منحرف نشود.اگر هنگام رای دادن به اعضاءشورای شهر به این فرمایش مولا توجه نشود:(انظر الی ما قال و لا تنظر الی من قال) به سخن بنگرید که سخن ،چیست نه اینکه، گوینده کیست.نتیجه کار فساد ببار میاورد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار