کد خبر: 807078
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۵:۴۱
آمریکا ایران هسته‌ای را نمی‌پذیرد؛ نمونه آن را می‌توان در فروش قراردادهای نفتی دید
رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: هر کجا به آمریکا اعتماد کرده‌ایم این کشور عکس‌العملی نامناسب داشته و به خواسته‌های ایران توجه نکرده است.

به گزارش خبرگزاری جوان آنلاین از قزوین، حمیدرضا حاجی‌بابایی در مراسم یادواره شهید رجایی و شهدای کارمند استان قزوین که امروز در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی این استان برگزار شد، اظهار کرد: امروز صاحب انقلابی هستیم که با شهادت شهیدان، پیام عاشورا و قرآن به موفقیت‌ها و پیروزی‌ها رسیده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه رابطه نزدیکی با رهبر انقلاب اسلامی و شهیدان وجود دارد، افزود: پیروزی انقلاب اسلامی ایران اهداف بلند مدت، درازمدت و کوتاه‌مدت را به دنبال داشت که از مهم‌ترین موارد آن می‌توان به بالابردن پرچم اسلام با رویش و گفتمان اهل‌بیت‌(ع) اشاره کرد.

رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین اهداف پیروزی انقلاب اسلامی ایران تحقق اسلام با گفتمان اهل‌بیت‌(ع) بود و همان هدفی که امام حسین‌(ع) از آن یاد برده‌اند.

حاجی‌بابایی با اشاره به تأثیر شهدای انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران در شناسایی اسلام ناب محمدی یادآور شد: اسلام در گذشته مغفول مانده بود و امروز به نام اهل‌بیت‌(ع) و ایران اسلام واقعی شناخته شده است.

وی اضافه کرد: شهدای ایران و مدافعان حرم در تمام دنیا شناخته شده و به واسطه این شهدا معنای استقلال برای سایر کشورها شکل و تعریف شده است.

رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز در جنوب لبنان، آلمان و سایر کشورها تفکر ناب محمدی خودنمایی می‌کند که خاستگاه چنین تفکراتی برگرفته از رشادت‌های شهیدان ایران اسلامی است.

حاجی‌بابایی با اشاره به مهم‌ترین وظایف مسؤولان در خدمت به مردم تصریح کرد: تمام مسؤولان وظیفه خدمت به آحاد مردم را دارند و نباید برخی ندانم‌کاری‌ها مانع تربیت فرزندانی شود که علاقمند به جنگ و شهادت هستند.

وی تشریح کرد: انقلاب اسلامی ایران روح بلندی را به خود اختصاص می‌دهد و ریشه انقلاب به شهیدان گره خورده است.

رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی تبیین کرد: شهدای مدافع حرم نقش مهمی را در بازتاب‌های جامعه به ویژه استقلال‌بخشی ایفا کرده‌اند و اگر این شهدا نبودند عراق و سوریه‌ای وجود نداشت.

حاجی‌بابایی مطرح کرد: ملت ایران امروز مدیون گریه‌های مادر، پدر و فرزند شهیدی است که شهید رگ‌های نظام جمهوری اسلامی ایران را به جریان درآورده و یاد قمر بنی‌هاشم را در دل‌ها زنده کرد.

وی تبیین کرد: تلاش دشمن به ویژه آمریکا در راستای از بین بردن نظام جمهوری اسلامی ایران است.

رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آمریکا از مسؤولان کشور به عنوان ابزار و وسیله برای دستیابی به اهداف خود استفاده می‌کند و تحریم‌هایی را برای کشور به همراه آورده است.

حاجی‌بابایی توضیح داد: هرجا که به آمریکا اعتماد کرده‌ایم این کشور عکس‌العملی نامناسب داشته و به خواسته‌های ایران توجه نکرده است.

وی با اشاره به اینکه مصالحه با آمریکا به مانند کشتی‌گیری است که اگر غفلتی در آن صورت گیرد رقیب را به صورت ضربه فنی به بیرون از تشک می‌اندازد، ادامه داد: آمریکا به هیچ‌وجه برنامه هسته‌ای ایران را نخواهد پذیرفت، چراکه نمونه عدم اعتماد را می‌توان در فروش‌ قراردادهای نفتی احساس و مشاهده کرد.

رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در برابر تحریم‌های دشمن به ویژه آمریکا باید مستقلانه عمل و از ظرفیت‌های داخلی استفاده کرد تا نیازمند خارج از کشور نباشیم.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه باید به ظرفیت‌های داخل اکتفا کرد، گفت: باید تمام مسؤولان کشور هم‌افزایی و تعامل داشته باشند و براساس اقتصاد مقاومتی به گونه‌ای مقتدرانه عمل کنند تا نیازمند بیگانگان نباشیم.

وی افزود: در انجام وظایف نباید به سمتی حرکت کنیم که مردم نسبت به مسؤولان دیدگاه منفی و نارضایتی داشته باشند و مهم‌ترین اولویت‌ها از جمله نوع انتخاب را در نظر بگیریم.

رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید از خون شهیدان دفاع کنیم که اگر چنین نباشد در آخرت باید پاسخگوی آن‌ها باشیم.

حاجی‌بابایی در پایان مطرح کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف مسؤولان حل مشکلات و معضلات مردم با تمام توانایی‌ها و ظرفیت‌ها است و آن‌ها وظیفه دارند گره از کار مردم بگشایند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار