کد خبر: 806938
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳
دبیر اجرایی مجموعه همایش های عملکرد دولت خبر داد:
دبیر اجرایی مجموعه همایش های عملکرد دولت یازدهم در خوزستان، از انعکاس دستاوردهای دولت یازدهم در نمایشگاه هفته دولت و همچنین بررسی علمکرد دولت در استان خوزستان همزمان با هفته دولت خبر داد.
تورج فتاحی، دبیر اجرایی مجموعه همایش های عملکرد دولت یازدهم در خوزستان،در نشست خبری با رسانه های استان گفت: با توجه به اینکه دولت یازدهم در سه سال فعالیت خود خدمات ارزنده ای داشته اما این خدمات به صورت مطلوبی اطلاع رسانی نشده اند، برگزاری مجموعه همایش هایی  در این راستا مدنظر قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه این همایش ها در هفته دولت برگزار می شوند، افزود: همه سال در هفته دولت نمایشگاه عملکرد دولت برپا می شد که امسال مقرر شد در کنار این نمایشگاه که حالت اطلاع رسانی عام دارد، برنامه های تخصصی و ویژه ای برگزار شود.

وی اضافه کرد: پس از بررسی های متعدد و نشست هایی با استاندار خوزستان و دیگر مسئولان استان، مقرر شد خدمات ارزنده دولت در استان خوزستان با نگاهی علمی تر و تخصصی تر در کنار برگزاری نمایشگاه هفته دولت به عموم ارائه شوند.

دبیر اجرایی مجموعه همایش های عملکرد دولت یازدهم در خوزستان، با تایید بر ضرورت انعکاس دستاوردهای دولت در سه سال اخیر خاطر نشان کرد: استان خوزستان از استان های مهم کشور است که خدمات برجسته ای در آن صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: بر این اساس مقرر شد چهار موضوع مهمی که در استان خوزستان مورد توجه دولت قرار گرفته و کارهای اساسی برای تحول در آنها صورت گرفته معرفی و به صورت همایش های چهارگانه در روزهای چهارشنبه سوم شهريور، شنبه ششم شهريور، يكشنبه هفتم شهريور و دوشنبه هشتم شهريور مطرح شوند.

وی با بیان اینکه تاکید ما بر مطرح کردن مستندگونه این موضوعات است، ادامه داد: بررسی طرح بزرگ 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری در استان خوزستان و ایلام از جمله موضوعات است که به صورت همایش در هفته دولت برگزار می شود.

فتاحی، با اشاره به حضور مهمانان کشوری در این همایش بیان کرد: این همایش چهارشنبه سوم شهریور ماه تحت عنوان همایش بررسی عملکرد دولت یازدهم در طرح 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری در محل تالار مهتاب اهواز برگزار می شود.

وی عنوان کرد: در کنار برگزاری این همایش پنل تخصصی نیز با حضور دست اندرکاران طرح برگزار می شود و سعی می کنیم در برگزاری این همایش از شکل سخنرانی عام فاصله گرفته و با ارائه آمار و نمودار، مطالب به صورت مستند به حاضران ارائه شود.

وی بررسی عملکرد دولت یازدهم در تحول سلامت را دیگر همایش هفته دولت در استان خوزستان عنوان کرد و اذعان داشت: با توجه به اینکه طرح تحول سلامت از طرح های موفق دولت یازدهم با وجود تمام تنگناهای مالی بوده، در نظر داریم آثار مثبت این طرح را به صورت تخصصی به مردم اطلاع رسانی کنیم.

دبیر اجرایی مجموعه همایش های عملکرد دولت یازدهم در خوزستان، اظهار کرد: بررسی عملکرد دولت یازدهم در حوزه محیط زیست دیگر همایش هفته دولت در استان خوزستان است که با توجه به دغدغه مهم مردم خوزستان نسبت به مقوله آلودگی هوا و ریزگردها برگزار می شود.

فتاحی، یاد آور شد: در این همایش عملکرد دولت یازدهم در مقابله با این پدیده از جمله شناسایی کانون های ریزگردها، پرداخت حق آبه تالاب های خوزستان و... منعکس می شود.

وی همچنین از برگزار پنل تخصصی در این همایش خبر داد و خاطر نشان کرد: در این راستا از سمن های زیست محیطی که فعالیت های موثری در این حوزه داشته اند تقدیر می شود.

وی همایش بررسی آثار اقتصادی برجام و انرژی و سرمایه گذاری در خوزستان را پایان بخش مجموعه همایش های چهارگانه هفته دولت در استان خوزستان عنوان کرد و افزود: برجام فرصت های اقتصادی خوبی برای استان خوزستان در خصوص صادرات نفت و ظرفیت های اقتصادی در منطقه آزاد اروند ایجاد کرده است که باید به مردم اطلاع رسانی شوند.

دبیر اجرایی مجموعه همایش های عملکرد دولت یازدهم در خوزستان، ابراز کرد: مجموعه همایش های چهارگانه ساعت 9 صبح شروع و پایان 13 خواهد بود که تحت پوشش صدا و سیمای استانی خواهند بود و به صورت تولیدی در شب برگزاری همایش پخش خواهند شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر