کد خبر: 803979
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۳
آنچه به عنوان پارلمان اعلاي اصولگرايي مطرح مي‌شود، نياز جبهه اصولگرايي است.
حسين نجابت، عضو فراکسيون اصولگرايان در مجلس نهم در گفت‌و‌گو با خبرگزاري آريا در خصوص طرح تشکيل پارلمان اعلاي اصولگرايان گفت: در زمان فقدان احزاب که دلايل خود را دارد، تشکل‌هاي سياسي در قالب جناح و جبهه فعاليت مي‌کنند. عمدتاً بعد از مجلس هفتم، جبهه يا جناح اصولگرايي شکل گرفت و کم و بيش تشکل‌ها و نهادهاي اصولگرايي در اشکال مختلف مثل شوراي عالي اصولگرايان و شوراي هماهنگي اصولگرايان در کنار هم قرار گرفتند و در اين شوراها همه تشکل‌ها به نوعي نماينده‌اي داشتند و ايده‌هاي آنها اعمال مي‌شد، اما هميشه معترضاني هم وجود داشتند؛ کساني که کنار مي‌مانند و به دليل اينکه کار گروهي در ميان اصولگرايان هنوز جا نيفتاده است، معترض مي‌شدند. آنچه الان به عنوان پارلمان اعلاي اصولگرايي مطرح مي‌شود، نياز جبهه اصولگرايي و هم پاسخ دادن به يک مطالبه عمومي بين اصولگرايان است. منتها بايد طرح‌ها و افراد جديدي در ميان اصولگرايان مطرح شود. بايد توجه بيشتري به دوستان جوان، افرادي جديد با ايده‌هاي نو شود. فکر مي‌کنم بحث‌هايي که مطرح کردم در بين اصولگرايان در حال حاضر وجود دارد که موضوعات مهم و درستي هم هستند، که اميدواريم به نتيجه هم برسد.
 
نجابت در خصوص احتمال عدم حضور اصولگرايان در انتخابات سال 96 و برنامه‌ريزي براي انتخابات سال 1400 گفت: در انتخابات پيش‌رو، اگر ما وحدت کامل، يعني تمرکز و پشتيباني از يک نفر را نبينيم، اصولگرايان موفق نخواهند شد. بنابراين اين يک اصل مقتضايي فعلي است که بايد همه به آن توجه کنند. به نظر مي‌رسد اصولگرايان کم و بيش به اين نکته توجه دارند اما هنوز هم تصميم آنها نهايي نشده است؛ زيرا اختلاف سليقه‌ها زماني بروز مي‌کند که اسامي و افراد مشخص شوند، لذا تا اعلام اسامي نامزدها، هنوز اظهارنظر در اين موارد زود است.  اين نماينده اسبق مجلس در خصوص راهبرد اصولگرايان در انتخابات رياست جمهوري سال 96 گفت: جلسات مستقل بين احزاب به صورت متعددي در ميان اصولگرايان تشکيل و بحث‌هاي انتخاباتي مطرح مي‌شوند تا کم‌کم به هماهنگي نزديک‌تر شود. از نظر زماني هم، از اواخر پاييز جلسات به صورت منسجم تشکيل مي‌شود و در زمستان اصولگرايان به چهره واحد خواهند رسيد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
داود سجادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
0
0
اگر اقایان به برنامه واحد جهت یک دوره 4 ساله ویک استراتژی برای دستیابی به چشم انداز افق 1404 میرسیدنند بهتر نبود تا به یک فرد برسند.ایاسخن امیر المومنین علی ع بر زمین نخواهد ماند که فرمود(انظر الی ما قال و لا تنظر الی من قال) به سخن بنگرید که سخن ،چیست نه اینکه، گوینده کیست.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار