کد خبر: 801354
تعداد نظرات: ۱۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۶
رهبر معظم انقلاب در ديدار هزاران نفر از اقشار مختلف مردم از سراسر کشور:
مشکلات معيشتي مردم دغدغه عميق و مستمر من است / حضرت آيت‌الله خامنه‌اي، رهبر معظم انقلاب اسلامي صبح ديروز در ديدار هزاران نفر از قشرهاي گوناگون مردم استان‌هاي مختلف کشور، مشکلات معيشتي مردم را دغدغه عميق و مستمر خود خواندند...
حضرت آيت‌الله خامنه‌اي، رهبر معظم انقلاب اسلامي صبح ديروز در ديدار هزاران نفر از قشرهاي گوناگون مردم استان‌هاي مختلف کشور، مشکلات معيشتي مردم را دغدغه عميق و مستمر خود خواندند و با تأکيد بر تکيه بر ظرفيت‌هاي داخلي به عنوان تنها راه‌حل مشکلات مردم افزودند: برجام، به عنوان يک تجربه، بي‌نتيجه بودن مذاکره با امريکايي‌ها، بدعهدي آنها و ضرورت بي‌اعتمادي به وعده‌هاي امريکا را بار ديگر ثابت کرد و نشان داد راه پيشرفت کشور و بهبود وضع زندگي مردم، توجه به داخل است نه دشمناني که مدام در منطقه و جهان در حال مانع‌تراشي براي ايران هستند.
    
به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني دفتر مقام معظم رهبري، رهبر انقلاب اسلامي، حضور قشرهاي گوناگون مردم از استان‌ها و مناطق مختلف کشور را در اين ديدار، نشان‌دهنده اين واقعيت دانستند که مردم ايران با وجود زبان‌ها، قوميت‌ها و مذاهب مختلف، يکپارچه و متحد در تلاشند ايران عزيز را به عنوان الگوي معنوي و مادي يک کشور اسلامي به جهان معرفي کنند تا ديگر ملت‌هاي مسلمان با ايستادگي در مقابل سياست‌هاي اختلاف‌انگيز و استثماري استکبار، همين مسير پرافتخار را طي کنند. ايشان، پيشرفت‌هاي علمي، سياسي و اجتماعي کشورمان را پس از پيروزي انقلاب، در يک ارزيابي منصفانه تحسين‌برانگيز خواندند و خاطرنشان کردند: ايراني که در ديکتاتوري پهلوي، «وابسته، عقب افتاده و ذليل امريکا و انگليس» بود، اکنون به کشوري عزيز و مقتدر تبديل شده که قدرت‌هاي بزرگ به چشم يک هماورد منطقه‌اي به او مي‌نگرند و در تلاشند بر ظرفيت‌ها و امکانات او در منطقه مسلط شوند که البته نمي‌توانند.
   
در هيچ شرايطي نبايد به دشمن اطمينان کرد
حضرت آيت‌الله خامنه‌اي با استناد به تجربه تاريخي ايجاد و شکوفايي تمدن اسلامي افزودند: مسير تبديل ايران عزيز به يک کشور اسلامي الگو، البته زمان‌بر است و نيازمند همت و تلاش بي‌وقفه‌ مسئولان و ملت مي‌باشد. رهبر انقلاب اسلامي تنها راه تبديل ايران به يک کشور نمونه را تکيه بر ظرفيت‌ها و امکانات داخلي برشمردند و تأکيد کردند: تحقق اين هدف، نيازمند راهبرد و برنامه‌ريزي صحيح، کار و تلاش بي‌وقفه و پرهيز از تنبلي، بيکارگي و اعتماد و اطمينان به دشمنان است.
ايشان خاطرنشان کردند: گاه دشمن موانعي بر سر راه ايجاد مي‌کند که مي‌توان با عقل و تدبير اين موانع را برطرف کرد اما در هيچ شرايطي نبايد به او اطمينان کرد. حضرت آيت‌الله خامنه‌اي «تجربه برجام» را نمونه‌اي روشن از درستي ضرورت بي‌اعتمادي به دشمنان خواندند و خاطرنشان کردند: امروز حتي مسئولان ديپلماسي و کساني که در مذاکرات حضور داشته‌اند، اين واقعيت را تکرار مي‌کنند که امريکا نقض عهد مي‌کند و در وراي زبان چرب و نرم خود، به مانع‌تراشي و تخريب روابط اقتصادي ايران با ديگر کشورها مشغول است.
   
مگر بنا نبود تحريم‌هاي ظالمانه رفع شود
رهبر انقلاب افزودند: البته چندين سال است موضوع بي‌اعتمادي به امريکايي‌ها را تکرار مي‌کنيم، اما برخي سختشان بود اين واقعيت را قبول کنند. ايشان با اشاره به مذاکرات هفته گذشته با 1+5 در اروپا گفتند: در اين جلسه، مذاکره‌کنندگان ايراني به طرف‌هاي مقابل گوشزد کردند که نقض عهد مي‌کنيد، به تعهدات عمل نمي‌کنيد و همچنان مشغول مانع‌تراشي هستيد.
حضرت آيت‌الله خامنه‌اي، گذشت بيش از شش ماه از آغاز اجراي توافق هسته‌اي را يادآور شدند و سؤال کردند: مگر بنا نبود تحريم‌هاي ظالمانه رفع شود تا در زندگي مردم اثر بگذارد، آيا پس از شش ماه هيچ تأثير ملموسي در زندگي مردم ديده مي‌شود؟ اگر نقض عهد امريکايي‌ها نبود آيا دولت نمي‌توانست در اين مدت کارهاي فراواني انجام دهد؟ رهبر انقلاب با استناد به سخنان مسئولاني که قبل از اجراي برجام مي‌گفتند پس از اجراي تعهدات ايران، تحريم‌ها يک‌باره برداشته مي‌شود افزودند: اما اکنون، بحث رفع تدريجي تحريم‌ها مطرح مي‌شود، چرا؟ ايشان با اشاره به ابراز ارادت و همراهي امريکايي‌ها در نامه‌هاي ارسال شده قبلي افزودند: حدود دو سال پيش گفتيم ملت به عنوان يک تجربه به مذاکرات هسته‌اي نگاه خواهد کرد تا ببيند امريکايي‌ها در عمل چه کار خواهند کرد و حالا مشخص شده که آنها برخلاف وعده‌هاي خود، همچنان به توطئه و تخريب مشغول هستند.
   
چالش‌هاي ايران و امريکا با مذاکره حل نمي‌شود
حضرت آيت‌الله خامنه‌اي با تأکيد بر تجربه‌اندوزي ملت ايران از رفتار امريکا در قضيه برجام گفتند: آنها مي‌گويند بياييد در مسائل منطقه هم مذاکره کنيم، اما تجربه برجام به ما مي‌گويد اين کار سمي مهلک است و در هيچ مسئله‌اي نمي‌توان به حرف‌هاي امريکايي‌ها اعتماد کرد.
رهبر انقلاب افزودند: اگر دشمن انسان، حداقل به حرفش پايبند باشد مي‌شود در برخي موارد با او گفت‌وگو کرد اما اگر مثل امريکايي‌ها، نابکار باشد و برخلاف لبخند ظاهري، از نقض عهد ابايي نداشته باشد، نمي‌توان و نبايد با او مذاکره کرد و اين واقعيت، علت مخالفت مستمر بنده با مذاکره با امريکايي‌هاست. ايشان، مشکلات و چالش‌هاي منطقه‌اي ايران و امريکا را با مذاکره، غيرقابل حل دانستند و تأکيد کردند: بايد با عزم راسخ در راه صحيح پيشرفت مادي و معنوي کشور حرکت کنيم؛ آن وقت همه خواهيم ديد که دشمن به دنبال ما مي‌دود نه ما به دنبال دشمن. رهبر انقلاب با استناد به سخنان مسئولان ديپلماسي خاطرنشان کردند: امريکايي‌ها مي‌خواهند همه چيز را بگيرند و هيچ چيز ندهند و مذاکره با چنين دولتي به معناي «انحراف از راه صحيح پيشرفت کشور، دادن امتيازهاي پي در پي و تحمل عملي زورگويي، تخلف و نقض عهد» آنهاست.
حضرت آيت‌الله خامنه‌اي با اشاره به تعبير فوق‌العاده امام خميني(ره) که امريکا را شيطان بزرگ مي‌ناميد، افزودند: بر اساس آيات قرآن، شيطان در قيامت به پيروانش مي‌گويد بايد خود را سرزنش کنيد که چرا به وعده دروغين من اعتماد کرديد و امروز نيز بي‌توجهي به دروغين بودن وعده‌هاي امريکا و اعتماد به او، مصداق همين مسئله خواهد بود.
حضرت آيت‌الله خامنه‌اي، جوانان و فرهيختگان کشور را به تأمل در سياست‌هاي کشور در قبال امريکا دعوت کردند و افزودند: اين سياست‌ها بر اساس تجربه، شناخت دشمن، شناخت واقعي اوضاع کشور و منطقه و جهان، شکل گرفته است.
   
بيکاري را که ديگر نمي‌شود با ارتباط با امريکا حل کرد
حضرت آيت‌الله خامنه‌اي در بخش ديگري از سخنانشان با تأکيد مجدد بر لزوم تکيه نظري و عملي مسئولان بر ظرفيت‌ها و استعدادهاي فراوان داخلي کشور، احياي واحدهاي کوچک و متوسط و توجه به اقتصاد دانش‌بنيان را باعث کاهش ملموس مشکلات موجود خواندند. ايشان با دعوت از مردم براي مصرف کالاهاي داخلي از جمله لوازم خانگي افزودند: متأسفانه با وجود تأکيد بر ضرورت ممنوعيت واردات کالاهاي داراي مشابه داخلي، بازارها پر از کالاهاي خارجي است و توليد داخلي در فشار قرار دارد. حضرت آيت‌الله خامنه‌اي برخورد قاطع با قاچاقچيان عمده و از بين بردن اجناس کلان قاچاق را، کاملاً ضروري برشمردند و افزودند: ادامه وضع فعلي توليد داخلي، يعني بيکاري جوانان، رکود بيشتر و زندگي دشوار مردم، اينها را که ديگر نمي‌شود با ارتباط با امريکا و اروپا حل کرد، بلکه بايد مسئولان اقدام کنند. حضرت آيت‌الله خامنه‌اي، مشکلات معيشتي مردم را دغدغه عميق و مستمر خود خواندند و افزودند: همه مشورت‌ها با صاحب‌نظران نشان مي‌دهد راه‌حل اين مشکلات تنها در گرو توجه و تکيه بر ظرفيت‌هاي داخلي است. ايشان رفت‌وآمد ماه‌هاي اخير تجار خارجي را حداقل تاکنون بي‌نتيجه خواندند و افزودند: هدف آنها، تسلط بر بازار مصرف داخلي است در حالي‌که اين مراودات بايد به سرمايه‌گذاري واقعي و انتقال فناوري جديد بينجامد.
   
مسئولان در رفتار و گفتار با اشرافي‌گري مقابله کنند
رهبر انقلاب، جلوگيري از فساد داخلي را، از مهم‌ترين مسائل برشمردند و افزودند: مسئولان، الحمدلله صريحاً اعلام کرده‌اند که جلوي حقوق‌هاي گزاف و زيادخوري‌ها را مي‌گيرند و در برخي بخش‌ها هم اقداماتي شده که بايد گسترش يابد و دنبال شود. ايشان مسئولان را در رفتار و گفتار به ضديت و مقابله با اشرافي‌گري فراخواندند و افزودند: وقتي اشرافي‌گري در قله‌هاي جامعه به وجود آمد، سرريز آن به بدنه مردم هم کشيده مي‌شود، بنابراين بايد با فرهنگ اشرافي‌گري کاملاً مقابله کرد. حضرت آيت‌الله خامنه‌اي با اشاره به سال «اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل» افزودند: البته کارهايي شده است اما بايد نتيجه اين کارها، براي مردم محسوس و ملموس باشد.
   
خيانت دولت سعودي در ارتباط با رژيم صهيونيستي
رهبر انقلاب اسلامي در ادامه به مسائل و شرايط پرغوغاي امروز منطقه پرداختند و در تحليلي کلان خاطرنشان کردند: در اين مسائل نيز پاي امريکا در ميان است. حضرت آيت‌الله خامنه‌اي، علني کردن ارتباطات دولت سعودي با رژيم صهيونيستي را خنجري بر پشت امت اسلامي خواندند و افزودند: اين کار سعودي‌ها گناه و خيانتي بزرگ است اما در اين غلط بزرگ نيز امريکايي‌ها نقش دارند، زيرا دولت سعودي تابع و مسخر و چشم به دهان دولت امريکاست. ايشان، تجاوز به يمن، بمباران بي‌وقفه «خانه‌ها، بيمارستان‌ها، مدارس» و کودک‌کشي مستمر را جرم بزرگ ديگر دولت سعودي برشمردند و گفتند: اين جنايات نيز با تسليحات امريکايي و چراغ سبز آنها صورت مي‌گيرد. رهبر انقلاب افزودند: متأسفانه حتي وقتي سازمان ملل پس از مدت‌ها قصد محکوم کردن اين جنايت‌ها را دارد، با پول، تهديد و فشار، دهان آن را مي‌بندند. ايشان خاطرنشان کردند: دبيرکل روسياه سازمان ملل به اين فشارها اعتراف کرد، اما بايد به جاي اعتراف کنار مي‌رفت، نه آنکه بماند و به بشريت خيانت کند.
    
نقش امريکايي‌ها در تقويت گروه‌هاي تکفيري
حضرت آيت‌الله خامنه‌اي، قضيه بحرين و ورود لشکر نظامي بيگانه براي اعمال فشار بر مردم اين کشور را نمونه ديگري از اقدامات مورد حمايت امريکا خواندند و تأکيد کردند: امروز دولت سعودي در دست افراد نابخرد است اما تحليل دقيق مسائل نشان مي‌دهد که دست امريکا در تمام اين قضايا وجود دارد. ايشان همچنين به نقش امريکايي‌ها در ايجاد و تقويت گروه‌هاي تکفيري با هدف اختلاف‌افکني در امت اسلامي، ترويج «اسلام اموي و مرواني» و بدنام کردن «اسلام حقيقي» اشاره کردند و افزودند: امريکايي‌ها ادعا مي‌کنند که عليه گروه‌هاي تکفيري ائتلاف تشکيل داده‌اند، در حالي‌که کار مؤثري عليه آنها انجام نمي‌دهند و طبق برخي گزارش‌ها به اين گروه‌ها کمک‌هايي نيز مي‌کنند. رهبر انقلاب خاطرنشان کردند: البته گروه‌هاي تکفيري امروز دامن حاميانشان را هم گرفته‌اند، زيرا به قول ما ايراني‌ها، هر که باد بکارد، طوفان درو خواهد کرد. حضرت آيت‌الله خامنه‌اي در نوعي جمع‌بندي از اين بخش سخنانشان، امريکا را به‌وجود آورنده يا تشديدکننده مشکلات منطقه دانستند و تأکيد کردند: ملت‌هاي منطقه قادر به حل اين مسائل هستند و ما ضمن دعوت دولت‌هاي منطقه، به آنها خاطرنشان مي‌کنيم امريکا قابل‌اعتماد نيست و به دولت‌هاي عرب به چشم ابزاري براي حفظ رژيم صهيونيستي و تحقق منافع استکباري خود در منطقه نگاه مي‌کند. ايشان، راه‌حل مسائل منطقه را «اتحاد ملت‌ها و دولت‌هاي مسلمان» و «ايستادگي در مقابل اهداف استکباري امريکا و برخي دولت‌هاي اروپايي» خواندند و افزودند: بايد اين اهداف را شناخت و در مقابل آنها ايستاد و ملت ما نيز در همين مسير، محکم ايستاده است. رهبر انقلاب اسلامي تأکيد کردند با وجود همه تلاش‌هاي امريکايي‌ها نقشه‌ها و برنامه‌هاي آنها افشا شده و امريکا در منطقه روز به روز، رو به ضعف بيشتري است.
   
ردپاي امريکا در کودتاي ترکيه
حضرت آيت‌الله خامنه‌اي دخالت و دشمني امريکا را منحصر به جمهوري اسلامي ايران ندانستند و افزودند: در قضاياي اخير ترکيه اتهامي قوي وجود دارد که کودتا با تدبير و تدارک امريکايي‌ها انجام شده که اگر اين مسئله ثابت شود، رسوايي بزرگي براي امريکا خواهد بود. ايشان با اشاره به روابط خوب ترکيه با امريکا به عنوان متحدي منطقه‌اي، خاطرنشان کردند: امريکايي‌ها با اسلام و گرايش اسلامي مخالفند، بنابراين در ترکيه نيز که گرايش‌هاي اسلامي وجود دارد، کودتا به راه مي‌اندازند. رهبر انقلاب اسلامي تأکيد کردند: البته اين حرکت سرکوب و امريکا در چشم مردم ترکيه نيز منفور شد و امريکايي‌ها در عراق، سوريه و نقاط ديگر نيز به همين شکل، رو به ضعف هستند. حضرت آيت‌الله خامنه‌اي با اشاره به وعده قطعي الهي در نصرت ياري‌دهندگان دين خدا افزودند: اگر ملت ايران به اين وعده قطعي خوش‌بين باشد و مقدمات آن را فراهم کند، همه مشکلات برطرف خواهد شد. ايشان در ابتداي سخنانشان با اشاره به نزديک بودن ماه ذيقعده (يکي از چهار ماه حرام) افزودند: تعبير ماه حرام به معناي احترام بيشتري است که خداوند براي اين ماه‌ها قائل شده و برخي کارها را در آنها حرام کرده است و به علت همين احترام الهي، بايد در ماه‌هاي حرام با توجه بيشتر به درگاه خداوند روي آورد و در کسب معنويت تلاش بيشتري کرد. در اين ديدار قشرهاي مختلفي از مردم استان‌هاي آذربايجان غربي، اردبيل، سيستان و بلوچستان، لرستان، کرمان و کرمانشاه حضور داشتند. 
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۵
ناشناس
|
-
|
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
1
1
اکثریت مردم ایران خواهان برقراری رابطه عزتمندانه با امریکا و پایان دادن به این دشمنی بیهوده و نمایشی هستند امیدواریم مقام معظم رهبری خواست یه عده قلیل را به خواست اکثریت ملت ایران ترجیح ندهند.
بی نام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
1
1
ما از بزرگان نظام انتظار داریم نه از امریکا و برجام تا کی مشکلات کشور را به گردن این و ان بیندازیم
مهرناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
1
1
رهبر معظم انقلاب "شما بیان داشتید"
که برجام تاثیری در زندگی مردم نداشت"
اما متاسفانه هنوز هم از رئیس دولت شنیده می شود که برجام به ایران عزت داد"اما مردم متوجه نیستند این عزت ازدست رفته "چگونه دوباره بدست امد.
ایا؟ واقعا برجام برای کشورمان عزت
اورد؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
1
3
سلام
بااعتمادکردن به دشمنی که به دنبال نابودکردن ماست هیچ خیری عایدمانمی شود.مابایدچشم امیدمان به لطف خداوندمتعال باشدوبه جای اعتمادبه آمریکابه مصاف اونهابرویم
نه سازش نه تسلیم نبردباآمریکا
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
0
2
با سلام . اکر به سریای هایی که در تلویزیون مخصوصا از کشوره کره جنوبی و یا ژاپن پخش می شود . می بینیم که مردم با فرهنگ و اداب ورسوم خویش خویش زندگی می کنند . ولی این فکر در میان مردمانشان شدیدا وجود دارد که اجناسی که تولید می کنند . این اجناس توانایی فروش در کل جهان را داشته باشد . و این تفکر همان رمز موفقیت در اقتصاد مقاومتی است . این تفکر ما ها را به یاد فرمایش پیامبر اسلام می اندازد که فرمود اگر کاری را انجام می دهید درست انجام دهید .این تفکر را بایددر مساجد . نمازهای جمعه . سخنرانی ها .. مدارس . دانشگاهها . صدا و سیما و رسانه ها شدیدا در جامعه ترویج دهیم . مردم بداند که کلمه اقتصاد مقاومتی همان اجرا کردن فرمایش پیامبر اسلام است . (که فرمود اگر کاری را انجام می دهید درست انجام دهید). و سخن پیامبر همان سخن قران است . و سخن قران همان سخن خداوند است . و سخن خداوند همان سنت خدا در روی زمین است . و هر کس این سنت را رعایت کرده است . در جهان موفق می باشد .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
0
1
سلام علیکم
جانم فدای حضرت سیدعلی
ناشناس
|
-
|
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
1
1
با یک نظر سنجی ساده و البته آزاد میتوان فهمید که بیشتر مردم رابطه دوستانه با تمام کشورهای دنیا من جمله آمریکا را میخواهند متاسفانه معلوم نیست مسئولین تا کی میخواهند در تقابل با خواست مردم حرکت کنند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
اولا مردم ایران فقط درآرزوی بزرگ رابطه باآمریکا نیستند ودلیلش را با حضورگسترده مردم درراهپیمایی ها وشعارهای ضدآمریکایی می توانید ببینید که این مردم به اجبارهم درراهپیمایی ها نمی آیندواین را باسند موثق به شمامی گویم ثانیا آمریکا کشورخوبی است به شرط اینکه سیاستمدارانش با روش عقلانی بامردم دنیا صحبت کنند.چون پیشرفتهای صنعتی واقتصادی اش خوب است ولی درجه عقل وانصاف سیاستمدارانش درباره ایران خیلی پایین است.این توازن برقرار شد ارتباط تسهیل ترمی شود.ولی این ارتباط تسهیل نمی شودچون درخودش لابی صهیونیست دارد.ثانیا آمریکاییها می توانستند با وفابه وعده خود دربرجام که رفع کلیه تحریمها به صورت یکجا ونه تدریجی بوداعتماد شخص اول مملکت مارا که امام خامنه ای است وسایربزرگان رابه خود معطوف کنند ولی این کاررانکردند .شما درنظر بگیرید روسیه هم زمانی دشمن ایران بود ولی رفتارسیاستمدارخارجی آنهاکه پوتین می باشد به مراتب خیلی عاقلانه تروبهترازاوباما،جورج بوش پدر وپسر،کلینتون،رونالدریگان وحتی کارترآن سیاستمدارکهنه کارآمریکایی می باشد .باآن وجود ما خیلی ازسیاستهای آنهاراقبول نداریم ولی چون با دولت وملت ایران خیلی بهتررفتارمی کند به ایران وایرانی ها هم فرصت داده است که از مملکتش بازدید کنند.رابطه بهتری را به نسبت آمریکا ودول غربی باایران داشته است.اسلام هم چنین ارتباط اقتصادی وصنعتی را منع ننموده است.علیرغم اینکه حتی سیاستمداردرجه اول مملکت ما که رهبرما باشد خیانتهای آشکارروسی ها درتوهین به مقدسات فراموش نکرده است.مقصود بنده این است که دولت آمریکاهم می تواندمثل روسیه عمل کند خود راوامداراسرائیل نداندودرمقابل تروریستها دوگانه رفتارنکندبا دول هم پیمان ایران مثل سوریه ولبنان وعراق مواضع بهتری اتخاذکنداینهاراانجام دهد ایران رابطه اش را با اوبهترمی نماید.لیکن آنهابه روش سیاستمداران قبلی خود درقبال ایران ومبارزه با تروریسم عمل کرده اند بنابراین نباید توقع داشته باشند که ما با آنها رابطه خوبی داشته باشیم.
ناشناس
| United States
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
چند درصد ملت در راهپيمايي شركت مي كنند وتازه ما كه شركت مي كنيم شعارها ديكته شده است نه خود جوش
ناشناس
|
United States
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
0
0
همه پرسي كرديد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
شعارها دیکته شده باشد یا نباشد مهم آن است که شنوندگان که یکی ازآنها خودتان هستید عاقل باشند که بحمدالله هم شعورداریدوهم فهم وبصیرت وثانیا هیچ کدام ازتظاهرکنندگان به اجبارنیامدند ونمونه اش من خودم کسانی را می شناسم که اصلا درهیچ راهپیمایی شرکت نمی کنند لیکن ازحقوق مساوی مثل بقیه مردم برخوردارند وبه کار خودشان مشغول هستند با این وجود اگر شما صحنه تلویزیون را مشاهده کنید می بینید دربین راهپیمایی کنندگان ازهمه قشر هستند ودرصد خیلی بالایی حدود 90درصد ازجامعه ایرانی را تشکیل می دهند دلیلش این است که همه رهبررا دوست دارند ومی دانند درچامعه ما مسئولینی مثل دکتر محمود احمدی نژاد(ایده الله تعالی)،دکتر محمد باقرقالیباف،دکتر لنکرانی وخانم دستجردی ودکتر حاجی بابایی ودکتر حمید رضا بهبهانی ودکترنیکزاد (وزاری ارزشمند دولت نهم ودهم )ودکتر هاشمی (وزیر فعلی بهداشت ودرمان)وبرخی ازنمایندگان محترم مجلس نهم مثل دکترزاکانی وبذرپاش ورسایی وکوچک زاده وکوثری و....هستند که ازدل وجان برای مردم مایه گذاشند ومی گذارندودرکناررهبرارجمند به مردم خدمت می کنند.بنابراین چرا فرامین رهبری را اطاعت نکنند وچرا درپشت این دولت دربرابرآمریکا ی بدعهد نباشند؟وآمریکا واسرائیل وحامیان غربی وعربی آنها را محکوم نکنند.؟ وبطور کلی این دولت خصوصا رئیس دولت ونزدیکانش قدراین مردم را بدانند ومتوجه هم باشند که این مردم چشمشان فقط به اشاره رهبراست که اگر از وظایفی که رهبربه ایشان امر نموده است تخطی کنند با عدم اعتماد مردم در انتخابات پیش رو، روبه رو خواهند شد .
بایرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۱
0
0
ایا اهداف انقلاب 35 سال است تحقق یافته تا برجام در 6 ماه زندگی مردم را تغییر دهد مسئولین ما از عوام فریبی دست بردارند هدف از برجام بستن دکان کسانی است که از مرگ بر امریکا نان میخورندو دنباله رو سیاست روسها هستند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۱
0
0
قربون شما برم آقا شما درست می فرمایید اما کس نخارد پشت من جز ناخن انگشت من وقتی ما چنین مسئواین اجرایی داریم که در حضور شما می گویند چشم ودر رسانه تبلیغات راه می اندازند وشعار می دهند اما در عمل خیانتهایی به ملت می کنند که روی شاه را هم سفید کرده اند چطور می شود به درد مردم رسید به نظر من یک انقلاب در انقلاب لازم است تا کجی را راست کند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۱
0
0
مردم ایران دیگر امیدی به بهبود اوضاع ندارند شما امروز از هر موضوعی در کشور صحبت کنید نمی توانید بگویید خیالمان تا حدودی راحت است که در این بخش مشکلی نداریم یا مشکلات در حد اقل هستند ومتاسفانه بخشهایی هم که مشکل وجود دارد بخشهای زیربنایی وبنیادین است واقعا باید به این نوع مدیریت افتخار کرد که بعد از 38 سال از انقلاب و بالای بیست سال از جنگ این وضع کشور است! .اقعا اگر قیامت وحساب وکتابی وجود دارد جواب این همه جوان را که خون وهستیشان را برای این مملکت دادند چه می خواهید بدهید ای مسئولان ؟ جواب مردان وزنان آرزوبدل مانده را که از دنیا رفتند چه می خواهید بدهید ؟ جواب جوانان را که عمرشان به هدر می رود را چه می خواهید بدهید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
"کس نخارد پشت من /جز ناخن انگشت من/یا به قول شاعر که فرمود "خود کرده را تدبیرنیست ".ما درنظامی زندگی می کنیم که مردم درآن آزادانه درانتخابات رای می دهند وقتی به غلط یک عده را راس کارمی گذارند که قبای ریاست چمهوری به تنشان از هرطرف گشاد است (نظیر آقای روحانی وهیات دولت وی)یا وقتی اصولگرایان ارزشی درانتخابات ریاست جمهوری باهم اینهمه اختلاف نظردارند ونمی توانند یک نفررابرای ریاست جمهوری برگزینند.وضع از این بهترنمی شود.برادران من دراینجا به شما چندنکته عرض می کنم امیدوارم که خوانندگان کامنت گذار که تحت هرعناوینی دراین روزنامه وزین جوان مطلب می نویسند سخن بنده را خوانده وبه آن فکرکنند.
1-آمریکا ودول غربی درزمینه های صنعتی واقتصادی جزو ممالک پیشرفته هستند واین مطلب مورد تایید همه بزرگان ما ازاول که امام خمینی (ره)ومقام معظم رهبری باشندبوده وهست تاجایی که خود امام خمینی (ره)فرمودند مامنکر پیشرفتهای صنعتی غرب نیستیم با فساد وفحشا مخالفیم"بنابراین با وجود همه این پیشرفتهای آمریکا وممالک غربی ،نباید به آنها این اجازه را دردیپلماسی بدهیم که به ما توهین نمایند ومارادرچشم ملل دنیا خواروذلیل کنند چیزی که ما ازرفتارآمریکاییها ودول غربی درقضیه برجام،فاجعه منا،هتک حرمت به پاسبورتهای ایرانی دیدیم.درهرصورت اگر دولتی قدرتمند باشد وبه ما چنین جسارتی کرد ما هم باید عطا ی مذاکراتش را به لقاءاش ببخشیم چیری که دردنیا قحط نیست مذاکره ودولت هست دراین گونه موارد ما باید آمریکا را مثل دولت افغانستان ومالدیووآفریقای جنوبی بدانیم.نه کدخدا.
2-زندگی دنیوی درراستای تلاش وکوشش جهادی است چنانکه امام حسین (علیه السلام)فرمودند اِنَّ الحَیاهَ عقیدَهٌ وَجَهادٌ همانا حیات درگرو اندیشه وتلاش وکوشش است بنابراین ما باید درزندگی همواره تلاش درجهت خودکفایی داشته باشیم وآرمانهای خود را نیز برباد ندهیم .که نمونه این آرمانها عزت انسانی است .عزت انسانی به ما این امکان رامی دهد که خودشناسی کنیم بدیهای خودرا کاسته وخوبیهای خود را تقویت کنیم واین ،درهمه موارد وجنبه های اجتماعی وسیاسی واقتصادی ما باید جریان داشته باشد"ما الان که درشرایط رکود اقتصادی وتحریم هستیم ودشمنان ما کاملا بی انصاف ترازدوران صدراسلام هستند چه بهترکه ایثارداشته باشیم ورفتارپیامبر(ص)دردوران محاصره اقتصادی درشعب ابی طالب الگو قراردهیم درآنجا بودند مردمی ازطایفه پیامبر(ص) که قدرت مکنت ومال وثروت داشتند افرادی نظیر حضرت خدیجه (س)،مصعب بن عمیر(که دردوران قبل ازمحاصره لباسهای شیک وزربفت می پوشید لیکن هنگامی که درمحاصره بودند به همان لباسهای وصله دار،اکتفا می کردوحضرت خدیجه هم دردوران تحریم تمام مال وثروتش را دربذل وایثار ودرراه اسلام صرف کرد وخیلی درآن دوران زحمات طاقت فرسا کشید .دراین جا من یک سوال می پرسم اگر پیامبربه نزدیگان خود می فرمود که تامی توانید بخورید وشکمهای خودرا پرکنید وبه دیگران کاری نداشته باشید .آیا ممکن بودکه یک هفته دوام بیاورد ؟مسلما که نه ،متاسفانه دردولت کنونی افرادی هستند که بیش از 40میلیون تومان حقوق می گیرند ویا بیش ازصد میلیون تومان ،خوب چه می شود که این افراد حداکثر 9میلیون حقوق بگیرند ومابقی حقوق خودرابه خزانه بخشیده تا دولت محترم آن را خرج تولید کشاورزی وموانع خشکسالی وآبیاری ،استخدام جوانان درطی سال جاری، وتولید صنعت وصادرات وحمایت ازتولید ملی داحلی و.....بنماید.حذف نقدی کردن یارانه ها درجامعه ای که دچاررکود وتحریمهای ظالمانه اقتصادی شده است دردی ازمردم ما دوانمی کند بلکه دردی به دردهای آنان اضافه می کند.چون دراین مملکتی که بنده زندگی می کنم خود شاهد هستم که این افراد خانه ومسکن دارند ولی با یارانه زندگی می کنند چرا؟چون دولت محترم باتدابیرخود کاری کرده است که کارخانه ها ورشکست شده وکارگران که همین مردم فوق الذکرهستند،بیکارشوند.دراین جا شما کاری که می توانید بکنید این است که ازتولید ملی وحتی سرمایه داران داخلی حمایت کنید که این سرمایه داران نیزهرکدام کارگران را مورد حمایت مالی خودقراردهند.نه اینکه به برجام به سرانجام نرسیده اکتفا کنید.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار