کد خبر: 797104
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۸
واكنش متفاوت وزير مرفه به فيش‌هاي نجومی
در شرايطي كه مسئولان عالي‌رتبه كشور برخورد با دارندگان فيش‌هاي نجومي را الزامي دانسته و دستور رسيدگي داده‌اند، وزير مرفه صنعت و تجارت مي‌گويد: موضوع فيش‌هاي حقوقي نيازي به اين همه سر و صدا نداشت و در تمام دنيا وجود چنين فيش‌هايي مرسوم است.
زماني كه محمدرضا نعمت‌زاده به عنوان وزير صنعت و تجارت به مجلس معرفي شد، برخي از نمايندگان مجلس معتقد بودند علاوه بر اينكه سن نعمت‌زاده براي اين سمت بالاست، وي به دليل سهامداري در بسياري از شركت‌ها كاملاً مرفه بوده و درد طبقه متوسط و ضعيف را نمي‌داند و با انتخاب وي به عنوان وزير صنعت مخالفت مي‌كردند. كما اينكه در سه سالي كه از عمر دولت تدبير مي‌گذرد، بسياري از صنايع و توليد‌كنندگان ورشكست و از چرخه توليد خارج شدند و مشكلات اين وزارتخانه چندين برابر گذشته افزايش يافته است، به عبارت ديگر وزير صنعت ضعيف‌ترين عملكرد را در كابينه دولت يازدهم داشته و بيشترين انتقادات از اين وزارتخانه صورت مي‌گيرد.

اكنون در حالي كه رهبري و رئيس‌جمهور دستور پيگيري گيرندگان فيش‌هاي نجومي را صادر كرده‌اند، نعمت‌زاده دريافت حقوق‌هاي بالا را امري عادي دانسته و در نشستي با فعالان اقتصادي در اتاق بازرگاني ياسوج گفت: به دوستان در هيئت دولت عرض كردم كه بگذاريد فيش حقوقي‌ام را منتشر كنم تا مردم بدانند ما به عنوان وزير حقوق‌مان چقدر است. وي افزود: دوستان نپذيرفتند و گفتند اگر شما اين كار را بكنيد تبديل به يك «مد» مي‌شود و «مد» شدن اين موضوع هم درست نيست. وزير صنعت وجود برخي فيش‌ها با حقوق‌هاي بالا در دنيا را طبيعي خواند و اظهارداشت: به نظر ما نيازي به اين همه سر و صدا نبود و وجود چنين فيش‌هايي هم مرسوم است.

نعمت‌زاده گفت: بانك‌هاي سراسر دنيا قوانين خاص خود را دارند و كشور ما نيز قوانين خود را دارد. ما معتقديم نيازي به اين همه سر و صدا نبود. وي با خنده افزود: نمي‌دانم حقوق آقايان نماينده‌مجلس چقدر است و قطعاً فيش‌هاي اين عزيزان نيز بالا و پايين دارد.
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
رضايي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
0
0
باسلام
دركشور فيش حقوقي نجومي مرسوم است ؛ دروغ مرسوم است ؛ خيانت مرسوم است ،فريب مردم مرسوم است پارتي بازي مرسوم است ،آقا زاده ،آخوندزاده ، بابك زنجاني ، شهرام جزايري ، خاوري ، مرسوم است قانون شكني مرسوم است ،دزدي مرسوم است ، مافوق قانون مرسوم است ، مصلحت مرسوم است ، باند بازي مرسوم است ، رانت خواري ، زمين خواري ، دريا خواري ، مرتع خواري ، كوه خواري ، و....... الي ماشاله مرسوم است اصلا نگران فيش هاي حقوي نباشد اينكه در تمام دنيا مرسوم بوده ، فقط آنچه مرسوم نيست اينكه تشويش اذهان عمومي ،نشر اكاذيب بود كه آنهم توسط مجسمه ها و آثار آقاي تناولي مرسوم شد
حسین پور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
1
0
من نمی دانم این پیرمرد که اصلا" نمی تواند خوب صحبت کند را از کجا پیداکرده اند با با ما این همه جوان کار آمد داریم چرا از اونا استفاده نمی کنند
خادم شما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
1
0
باسلام
باتشکر از گزارش شما عزیزان:
لطفا مدت یک سال حقوق ایشان به میزان حقوق یک کارمند به میزان سال خدمت به ایشان پرداخت گردد هر کس دیگر که معترض می باشد حقوقش به میزان حقوق یک کارمند پرداخت گردد تا بدانند با عزت زندگی کردن بسیار سخت است.
عبدالله منتقد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
1
0
آقای نعمت زاده همجنس بازی نیز در دنیا مرسوم است ! ابن هم توجیه تان !!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
چطور فوتباليستها ميليارد ميليارد ميگيرند گير نمي دهيد وكفن نمي پوشيد
اخراجی دل شکسته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
0
0
جدی میگید نیازی به سر و صدا نیست پس این مطلب رو خوب بخونید: من جوان ٣٥ ساله خزانه دار یکی از شرکتهای زیر مجموعه یکي از بانکهاي دولتي بودم که بعد از دادن مدراک تخلف مدیران آن شرکت به یکی از دستگاههای نظارتی توسط مدیران آن شرکت مورد اذیت و آزار و بعد از آن به طرز ظالمانه ای با داشتن همسر و فرزند خردسالم برج ٩ سال ٩٣ اخراج شدم.و بعد از من هم همکارانی که در این ماجرا با دستگاه های نظارتی همکاری کرده بودند با ترفندهای مختلف مدیران آن شرکت شغل خود را از دست دادند.سوال اینجاست که اگر من و امثال من حمایت می شدیم و با متخلفان برخورد قاطع می شد. آیا دیگر این صاحبان اين فيشهاي حقوقي و تخلفات نجومي جرآت داشتند که اینگونه بی شرمانه بر پیکر بیت المال تاخت و تاز کنند؟.من به عنوان یک جوان اعتقاد دارم که همه مردم باید در حفظ بیت المال و ارزشها کوشا باشند.و چون سربازی حافظ ارزشهای این اب و خاک مقدس باشند.من جوان اینگونه فکر و عمل کردم و با اینکه در این راه و امتحان الهی تاوان بسیار سنگین و تلخی را تجربه کردم . ولی هم اکنون که به آن زمان فکر می کنم اگر باز هم در همان موقعیت سخت قرار گیرم باز هم همین راه دشوار و پردرد را انتخاب خواهم کرد.امیدوارم روزی بتوانم شکایت دل پر دردم را به آغوش پر مهر رهبرمان ببرم که او خود در راه همین ارزشها دلسوخته و دل شکسته است و میدانم او نیز قلبش همانند قلب پر دردم خواهد شکست. و در آخر اینکه "خدایا چنان کن سر انجام کار . که تو خشنود باشی ما رستگار"
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار