کد خبر: 796773
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵
در تجمع "مدافعان حریم خانواده" شهرکرد صورت گرفت
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری مطالبه جدی مردم از مسؤولین را اشاعه فرهنگ حجاب و عفاف دانست و تأکید کرد: رسانه‌ها، خانواده‌ها و همه جامعه مراقب باشند و با تلاش خود مرز بین حلال و حرام را رعایت کنند.
حمیرا رحیمی

تجمع "مدافعان حریم خانواده" عصر دوشنبه  با حضور مردان و زنان غیور شهرکرد برگزار شد.

این تجمع در میدان بسیج شهرکرد در ساعت 18 آغاز و با حرکت تجمع‌کنندگان به سمت امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون و تجمع در این مکان و سردادن شعارهای " ای زن به تو از فاطمه این‌گونه خطاب است ارزنده‌ترین زینت زن حفظ حجاب است"، "حجاب زن غیرت شوهرش است" و... ادامه یافت.

در ادامه این تجمع حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام اظهار کرد: امروز آمریکا و فرهنگ مبتذل غرب با تمام توان خود در تلاش است که ارزش‌های اسلامی را از ما بگیرد. نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه جوانان امروز ما باید پیرو فرمایشات حضرت علی(ع) باشند تأکید کرد: همه مردم بخصوص جوانان باید با تمام توان خود برای زنده نگه‌داشتن اسلام بکوشند. وی بابیان اینکه مردم باید بدانند امامی که به او اقتدا می‌کنند از ما چه می‌خواهد ادامه داد: بکوشیم با زبان و عمل با منکرات مقابله کنیم و خودتان به‌تنهایی در انجام واجبات و ترک محرمات کوشا باشید. نکونام خاطرنشان کرد: محرمات را ترک کنید و تلاش کنید که در راه خدا اجتهاد داشته باشید، بکوشید جامعه‌ای عفیف داشته باشید، جامعه‌ای که بتوانید در آن پاک زندگی کنید. نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: مردان و زنان وظیفه خود را به‌خوبی انجام دهند، پوشش مناسب داشته باشند، رابطه خود را باهم مطابق موازین دین تنظیم کنند که این خود عفت است.

وی با تأکید بر اینکه در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب بحث زور و قلدری نیست یادآور شد: این جمعیت با شعارهای مهربانانه امر به معروف و نهی از منکر می‌کنند که این امر مطمئناً در جامعه تاثیرگذار است. نکونام مطالبه جدی مردم از مسؤولین را اشاعه فرهنگ حجاب و عفاف دانست و تأکید کرد: رسانه‌ها، خانواده‌ها و همه جامعه مراقب باشند و با تلاش خود مرز بین حلال و حرام را رعایت کنند. نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: جهاد یک جوان مسلمان امروز آن است که بتواند خود را کنترل کند و در مرز دین نگه دارد، این جمع آمده‌اند اما دل‌های زیادی با شما است، مانند شما فکر می‌کنند و می‌اندیشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر