غلامرضا محمدی که در جلسه شورای اداری شعبه یک شهرکرد شرکت کرده بود با اعلام برنامه های عملیاتی در سال 1395 گفت: در سالهای اخیربا توجه به راهبرد سازمان تامین اجتماعی در جهت ارتقاء کیفی خدمات به شرکای اجتماعی، قسمت عمده فرآیندهای سازمانی (خدمات سازمان تامین اجتماعی) از حالت حضوری به غیرحضوری ترفیع یافته است.محمدی ارائه خدمات غیر حضوری را یکی از راهبردهای اصلی سازمان دانست و افزود: در این راستا خدماتی از جمله فیش حق بیمه بیمه شدگان خاص،لیست های پرداخت حق بیمه و ابلاغ الکترونیکی اوراق مطالباتی کارفرمایان از طریق بسترهای اینترنتی به جامعه هدف ارائه گردید که این استان در تمامی موارد مذکور پیشرو بوده است. وی برنامه های عملیاتی سال 95 را ادامه خدمات الکترونیکی دانست وافزود:تلاش و همدلی همکاران در تحقق برنامه های عملیاتی می تواند این سازمان را متحول سازد و زمینه تامین اجتماعی الکترونیک برای خدمت رسانی بهتر به مخاطبان را فراهم آورد.