کد خبر: 793223
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۲
دبير شوراي عالي مناطق آزاد و ويژه اقتصادي:
در ادوار مختلف تحمل‌ها بالاتر بوده است، اما از سال 92 به بعد، بازندگان انتخابات بسيار عصباني هستند و اين عصبانيت را تبديل به يک فضاي بسيار خشن مطبوعاتي و رسانه‌اي کرده‌اند.
در حالي که ارقام نجومي از دريافتي‌هاي مديران دولتي اين روزها به يک چالش اساسي براي دولت تبديل شده و برخلاف نظر افکار عمومي (که خواهان برخورد قاطع با ويژه‌خوارها هستند) برخي مسئولان دولتي صرفاً در قالب حرف آن را محکوم کرده‌اند. چهره حاشيه‌ساز دولت باز هم به رسانه‌هاي منتقد واکنش نشان داد و ضمن کم‌تحمل توصيف کردن منتقدان، عصبانيت آنها را ناشي از شکست در انتخابات 92 توصيف کرد.
اکبر ترکان، مشاور رئيس‌جمهور و دبير شوراي عالي مناطق آزاد و ويژه اقتصادي که پيش از اين در جمع مديران خودروساز و قطعه‌ساز گفته بود: اگر تعرفه واردات برداشته شود، قابليت رقابت در هيچ تکنولوژي و هيچ صنعتي به جز آبگوشت بزباش و قرمه‌سبزي را نخواهيم داشت، روز گذشته در گفت‌وگو با ايرنا باز هم انگشت اتهام و ناکارآمدي‌ها را به سوي دولت گذشته نشانه رفت و گفت: نبايد يک دفعه رشد داشته باشيم و ديگري بيايد سياستي اتخاذ کند و مانند دولت نهم و دهم شود و فاجعه به بار بيايد. در آن دوران همه منابع درآمد نفت را از دست دادند، صنايع کشور با واردات از «سنگ پا تا سنگ قبر» رو به نابودي رفتند و ما بدترين دوره‌ها را در دوراني شاهد بوديم که بيشترين درآمد نفتي را داشتيم، يعني تبديل يه يک کارنامه بسيار بد شد، چه بسا دستاوردهاي بسيار خوب دوره‌هاي دولت‌هاي سازندگي و اصلاحات را هم در اين هشت سال دولت نهم و دهم بر باد دادند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مهدي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
1
1
پر رويي هم حدي داره حيا كن
ناشناس
|
United States
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
0
0
واقعيت را گفته نه كه در دولت قبل كيلويي سكه ندادند يا حق ماموريت ميلياردي نگرفتند البته اختلاس وتخلف از هر كسي بد هست وقابل تاييد نيست وما هم خواهان برگرداندن كل اين پولها هستيم حتي 16 ميليارد ودكل گم شده
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار