کد خبر: 786899
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۸
گفت‌‌و‌گوي «جوان» با مدير خانه موسيقي بسيج به بهانه تقدير رهبر انقلاب از نماهنگ «ارغوان»
روز گـذشته دقـايقي پس از پخش نمـاهنگ «ارغوان»، پيـامي از طـريق دفتر مقام معظم رهبري به عـوامل و سازنـدگان اين نمـاهنگ اعلام شد.
بهنام صدقي
به گزارش «جوان»، سيد محمد حسين ميري، مدير خانه موسيقي بسيج در گفت ‌و ‌گو با «جوان» در خصوص پيام تشكر رهبر معظم انقلاب از نماهنگ «ارغوان» مي‌‌گويد: نماهنگ «ارغوان» جزو جديدترين محصولات خانه موسيقي و سرود بسيج است كه درباره شهداي مدافع حرم و فرزندان آنهاست. ما سال گذشته در نظر داشتيم كه اثري را در زمينه مدافعان حرم و با توجه به خلئي كه در اين زمينه وجود داشت، توليد كنيم. بالاخره پس از كلي تلاش اين كار را كه جزو اولويت‌هاي خانه موسيقي بسيج بود، انجام داديم و شكر خدا مورد توجه هم قرار گرفت. در واقع با همكاري گروه سرود نسيم قدر، دوستانمان در باشگاه فيلم سوره و به كارگرداني آقاي مهديار عقابي ايده اوليه شكل گرفت و سرود توليد شد.
  
بازخورد «ارغوان» در رسانه‌هاي غربي
ميري در ادامه مي‌‌گويد: بعد از توليد دريافتيم كه اين سرود به قدري قوي است و جاي كار دارد كه مي‌توان از آن يك كليپ خيلي خوب ساخت. شكر خدا پخش بسيار خوب و به تبع آن بازخوردهاي غيرقابل وصف در رسانه‌هاي مختلف غربي داشت. اين در حالي بود كه رسانه‌هاي غربي از اين سرود به عنوان نماهنگي كه بچه‌هاي ايران و به خصوص دانش‌آموزان را به جنگ و داشتن روحيه‌اي جنگي تشويق مي‌كند، ياد مي‌كنند. به طوري كه تلويزيون‌هاي صهیونیستی و رسانه‌هاي امريكايي و عربي از اين نماهنگ به اين عنوان ياد كرده‌اند.
 
«ارغوان» به دست مدافعان حرم رسيد
ميري مي‌افزايد: اين نماهنگ در شبكه صهیونیست‌ها هم دو بار پخش شده است. رسانه ملي و به خصوص شبكه پويا نيز در رابطه با پخش اين نماهنگ ارزشي تاكنون كم نگذاشته‌اند. اين سرود حتي به دست مدافعان حرم و بچه‌هاي جبهه سوريه نيز رسيده است. اين اتفاق خيلي خوب و مهمي براي ما بود. در اين نماهنگ فرزند يكي از شهداي حرم در نقش فرزند شهيد بازي كرده است كه همكلاسي‌هايش وارد منزلش مي‌شوند و براي اينكه به او نشان دهند او تنها نبوده و راه پدرش ادامه دارد، شروع به خواندن اين سرود مي‌كنند. اين نماهنگ با بازي اميرحسين فرزند شهيد تقي ارغواني، شهيد مدافع حرم در نقش واقعي خود توليد شده است. آرزويمان شادي دل رهبر انقلاب بود. به گفته ميري رهبر عظيم‌الشان انقلاب، حضرت آيت‌الله خامنه‌اي نيز از طريق شبكه پويا اين نماهنگ را تماشا كرده بودند و بلافاصله پس از تماشا از دفتر رهبري معظم و معزز با مديران شبكه پويا و عوامل توليد اين نماهنگ تماس گرفته شد و حضرت آقا شخصاً از دست اندركاران توليد و پخش اين نماهنگ تشكر كردند. تمام اميد و آرزوي قلبي ما هم اين بود كه اين نماهنگ بتواند دل رهبري را شاد و رضايت ايشان را جلب كند. در واقع آرزويمان شادي دل رهبر انقلاب بود و شكر خدا به آرزوي قلبي‌مان نيز رسيديم.
   
دست به توليدات فرهنگي بيشتري خواهيم زد
سيدمحمد حسين ميري، مدير خانه موسيقي بسيج در خاتمه با اشاره به موهبت‌‌هاي رهبري به فعالان فرهنگي تأكيد مي‌كند: ان‌شاءالله با انگيزه‌اي مضاعف كاري را كه در خانه موسيقي بسيج راه انداخته‌ايم، با پشتوانه و پشتكاري قوي و همت و شدت و حدت بالايي ادامه خواهيم داد تا به اميد خدا در آينده‌اي نزديك دست به توليدات فرهنگي بيشتري بزنيم. لازم به ذكر است كه نماهنگ «ارغوان» به كارگرداني مهديار عقابي و بر اساس شعري از سيد ضياء محسني، كاري از باشگاه فيلم سوره حوزه هنري و تهيه شده در خانه موسيقي بسيج است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار