کد خبر: 785900
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰
معاون اول قوه قضائيه با بيان اينکه ديدار فائزه هاشمي با اعضاي فرقه ضاله بهائيت زشت و قبيح بود، گفت: مطابق قانون با وي برخورد مي‌شود.
حجت‌الاسلام محسني‌اژه‌اي در حاشيه مراسم توديع و معارفه رؤساي قديم و جديد سازمان قضايي نيروهاي مسلح درباره اعلام جرم عليه فائزه هاشمي به واسطه ديدار با اعضاي فرقه ضاله بهائيت افزود: اين کار بسيار زشت و قبيح بود. وي گفت: تا آنجا که من رصد کردم بسياري از مردم، مراجع تقليد، علما و حتي پدر ايشان اين کار را تقبيح کردند. وي افزود: زشت‌تر از اين کار اين است که بعد از همه اين تقبيح‌ها و اينکه پدر ايشان به وي سفارش کردند که کارشان را جبران کنند وي عذرخواهي نکرد و حقيقتاً جاي تأسف دارد. معاون اول قوه قضائيه گفت: دستگاه قضايي هر جرمي که اتفاق بيفتد در نوع خود آن را دنبال مي‌کند و با اين امر هم مانند ساير موارد به صورت مقتضي و طبق قانون و براساس آنچه که قانون معين کرده رفتار مي‌شود.
   
علت ايران‌هراسي دشمن
اژه‌اي همچنين در مراسم توديع و معارفه رئيس سازمان قضايي نيروهاي مسلح افزود: امروز جمهوري اسلامي ايران به فضل پروردگار از امنيت و اقتدار مثال زدني برخوردار است و همه ما و همه دنيا مي‌دانند که در سايه امنيت است که مي‌شود زندگي آرام داشت. محسني‌اژه‌اي با بيان اينکه يکي از ارکان مهم امنيت و اقتدار در کشور نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران هستند، افزود: نيروهايي شبانه‌روز با مجاهدت و تلاش و ايثار و با تحمل همه رنج‌ها و سختي‌ها و سخن‌هاي افراد ناملايم تحت فرماندهي فرمانده معظم کل قوا در همه عرصه‌ها با تيزبيني خاص مسائل را رصد و تمهيدات را براي دفع هرگونه شري از اين کشور و ملت تلاش مي‌کنند؛ نيروهايي که با ايمان، روحيه جهادي و ولايتمداري به خوبي از تماميت ارضي، منافع ملي و جان و مال مردم حراست مي‌کنند. وي افزود: امروز دوست و دشمن قائل است به اينکه ايران قدرتمند است و بر همين اساس است که اين همه عليه ايران توطئه مي‌کنند و ايران هراسي راه مي‌اندازند. محسني‌اژه‌اي ادامه داد: اگر ايران يک کشور ضعيف و عقب‌مانده و براي مستکبرين بي‌خطر بود به اين همه فشار و نقشه عليه ايران نيازي نبود. وي گفت: اين همه فشاري که عليه ايران وارد مي‌کنند مي‌دانند ايران در چه موقعيتي است و به خوبي مي‌دانند که ايران مي‌تواند در معادلات منطقه و جهان تأثيرگذار باشد.
   
برخي از داخل به دشمنان‌ گرا مي‌دهند
محسني‌اژه‌اي گفت: در کنار اين همه افتخارات و عظمت شاهد هستيم برخي افراد دون صفت و کساني که مطامع دنيا همت و هدف آنهاست از داخل کشور به دشمنان گرا مي‌دهند که به اين کشور و ملت لطمه بزنيد. وي ادامه داد: يک روز به بهانه حقوق بشر و يک روز به بهانه‌هاي ديگر به دشمن گرا مي‌دهند که شما مي‌توانيد از اين زوايا براي ضربه زدن عليه ايران استفاده کنيد.
معاون اول قوه قضائيه ادامه داد: (حالا به چه کسي گرا مي‌دهند) به امريکايي‌هاي جنايتکار و متجاوزکاري که تمام تلاششان عليه حقوق بشر و ضدحقوق بشر است. محسني‌اژه‌اي ادامه داد: يک روز گرا مي‌دهند که شما مي‌توانيد به بهانه مسائلي که حق مسلم ايران است در بحث هسته‌اي عليه ايران تحريم ايجاد يا تحريم‌ها را تشديد کنيد. معاون اول قوه قضائيه افزود: خيلي جاي تأسف است که کسي چشم خود را ببندد و اين امنيت را نبيند يا براي رسيدن به مطامع دنيا يا عقده گشايي با دشمن همصدايي کند.
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
United States
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
1
3
کدام قانون دیدار یک مسلمان با یک بهائی جرم محسوب میشود پس مجامع جهانی حق دارند ما را به نقض حقوق بشر متهم کنند جناب ازه ای حرفهای قسمت اول شما بخش دوم را نفی میکند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
بهائي ها ثابت كرده اند كه عضو درجه اول سازمانهاي جاسوسي اسرائيل و آمريكا و غرب اند
آن زنگ بهايي هم به جرم جاسوسي بر عليه كشور محاكمه شده بوده است
و عجيب است كه اين شياطين را به مرخصي هم مي فرستند !!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۰
0
2
آقا شما که کیف خودتان کردی ما درجنگ خیلی مرارت دیدیم هنوز هم ما از نظام راضی هستیم ترا به خدا شما دیگر چرا البته دیر یا زود پشیمان خواهید شد انشالله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
ديدار يك كودتاگر ساندويچ خور با يك بهائي جاسوس اسرائيل نه تنها جرم نيست . بلكه بايد به هردوي اينان . نشان لياقت هم داد
البته نشان لياقتي كه سر از قبرستان درمي آورد !!!

هههههههههههههههه
بوسجین
|
Russian Federation
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۰
3
1
البته برای برخورد تا التماس های شما به پدر و باند ایشان انجام شود تا ایشان را به دادگاه ببرید سالها طول خواهد کشید و ان برخورد اثر بخشی خود را از دست خواهد داد
پاسخ ها
7 اسفندي
| United States
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
اون احمدي نژاد كه به دادگاه نمي رود ابن خانواده كه تا زندان هم رفتند .دروغگو حافظه هم ندارد خخخخخ
مهدی رنجوری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
1
3
تعریف جرم بسیار صریح ساده و روشن می باشد. با این موضع گیری ها نمی توان افراد را بخاطر یک دیدار مجرم شمرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار