کد خبر: 779905
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۷
آيت‌الله موحدي كرماني خطاب به دست‌اندركاران نمايشگاه كتاب گفت: اگر در بين كتاب‌ها يك كتاب گمراه‌كننده باشد و يك جوان آن را بخرد و به خانه ببرد و به‌واسطه آن، خواهر، برادر يا پدر و مادرش را نيز گمراه كند، شما (مسئولان) تا قيامت گرفتار عذاب الهي خواهيد بود.
آيت‌الله موحدي كرماني، امام جمعه موقت تهران در بخشي از خطبه‌هاي نمازجمعه روز گذشته تهران در مورد نمايشگاه كتاب نيز گفت: در نمايشگاه كتاب از كشورهاي مختلف كتاب به نمايش گذاشته مي‌شود و برخي مي‌خواهند فرهنگشان را اين گونه تزريق كنند.
آيت‌الله موحدي كرماني خطاب به دست اندركاران نمايشگاه كتاب تصريح كرد: اگر خدايي نكرده در بين اين كتاب‌ها يك كتاب گمراه‌كننده باشد و يك جوان آن را بخرد و به خانه ببرد و به‌واسطه آن، خواهر، برادر يا پدر و مادرش را نيز گمراه كند، شما (مسئولان) تا قيامت گرفتار عذاب الهي خواهيد بود. بنابراين اين شوخي نيست بلكه بايد ديد چقدر قدرت كنترل از طرف مسئولان ذي‌ربط وجود دارد.
وي ادامه داد: بنده زماني كه در سپاه بودم برخي‌ را مأمور كردند تا ببينند چه كتاب‌هايي عرضه مي‌شود و طبق گزارشي كه آورده شد كتاب‌هاي گمراه‌كننده منكر خدا و ضد انقلاب به نمايش در مي‌آيد.
آيت‌الله موحدي كرماني گفت: ما كه نمي‌خواهيم با اين نمايشگاه پز بدهيم. اصلاً نمايشگاه كتاب اين چنيني را نمي‌خواهيم.
بيست و نهمين نمايشگاه بين المللي كتاب تهران با شعار «فردا براي خواندن دير است... » از ۱۵ تا ۲۵ ارديبهشت در مجموعه نمايشگاهي شهرآفتاب برگزار مي‌شود. مجموعه شهر آفتاب در اتوبان خليج فارس، روبه روي حرم مطهر امام خميني (ره) قرار دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار