کد خبر: 774673
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۳
بعد از هفت سال بيكاري
مجموعه مناسبتي ماه مبارك رمضان با نام فعلي «ز كردارها تا چه آيد به چنگ» اواخر بهمن ماه براي پخش از شبكه ۳ سيما كليد خورد.
اين سريال به كارگرداني مشترك عزيزالله حميدنژاد و بهرام عظيم پور توليد مي‌شود و بناست حدود ۱۰۰ بازيگر در آن ايفاي نقش كنند.
حميدنژاد كارگردان سرشناس سينماي دفاع مقدس و صاحب آثاري چون «اشك سرما» و «هور در آتش» است. اين كارگردان از سال ۸۷ و بعد از ساخت «آناهيتا» نتوانسته بود، فيلم ديگري را كارگرداني كند و حالا بازگشتش به پشت دوربين با يك سريال صورت گرفته است.
بنا بر اطلاعات ارائه شده در «مهر» ميلاد كي‌مرام، بهناز جعفري، انديشه فولادوند، ليلا اوتادي، احسان اماني، فرزانه نشاط‌خواه و عليرضا جعفري از جمله بازيگراني هستند كه در تازه ترين محصول شبكه ۳ سيما با عنوان فعلي «ز كردارها تاچه آيد به چنگ» به ايفاي نقش مي‌پردازند.
تصويربرداري اين مجموعه كه احتمال دارد عنوان «چرخِ فلك» براي آن برگزيده شود از اواخر بهمن ماه آغاز شده و به علت توليد سنگين، توليد آن تا ماه مبارك رمضان ادامه دارد. اين روزها گروه در محدوده غرب تهران در حال تصويربرداري لوكيشن‌هاي داخلي هستند. اين سريال را عزيزالله حميدنژاد و بهرام عظيم‌پور كارگرداني مي‌كنند. اين مجموعه كه با قلم عليرضا طالب‌زاده نگارش شده است، به تهيه‌كنندگي مجيد مولايي به زودي جلوي دوربين مي‌رود و كامبيز دارابي مجري طرح و محسن صرافي نيز به عنوان مدير توليد اين پروژه تلويزيوني حضور دارند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار