کد خبر: 774071
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۶
ستاد انتخابات کشور با انتشار اطلاعیه ای نتایج آرای انتخابات مجلس در حوزه های انتخابیه ورزقان، آباده، ایرانشهر، خاش، کازرون، گنبد کاووس، کرج، ارومیه، جیرفت، رودبار و رامیان را اعلام کرد.
مهر:  اطلاعیه شماره ۷۹ ستاد انتخابات کشور صادر شد.

بر اساس این اطلاعیه در حوزه انتخابیه رودبار از مجموع ۵۷ هزار و ۹۹۴ رای صحیح مأخوذه آقای صمد مرعشی با کسب ۱۳ هزار و ۲۴۰ رای و آقای منوچهر جمالی سوسفی با کسب هشت هزار و ۲۵۹ رای به مرحله دوم راه یافتند.

علاوه بر این در حوزه انتخابیه جیرفت و عنبرآباد آقای یحیی کمالی پور از مجموع ۱۵۲ هزار و ۶۲۸ رای با کسب ۷۱ هزار و ۷۲۹ رای به مجلس دهم راه یافت.

در حوزه انتخابیه رامیان و آزادشهر نیز آقای علیرضا ابراهیمی از مجموع صد هزار و ۲۴۹ رای صحیح با کسب ۲۷ هزار و ۸۳ رای به مجلس آینده راه یافت.

علاوه بر این در حوزه انتخابیه فسا آقای محمد جواد جمالی نوبندگانی از مجموع ۱۰۲ هزار و ۳۲۹ رای با کسب ۴۴ هزار و ۴۰۳ رای به مجلس آینده راه یافت.

همچنین در حوزه انتخابیه کهنوج منوجان رودبار جنوب قلعه گنج و فاریاب آقای احمد حمزه از مجموع ۱۶۷ هزار و ۱۱۰ رای مأخوذه با کسب ۷۹ هزار و ۲۴۳ رای به مجلس آینده راه یافت.

علاوه بر این در حوزه انتخابیه ورزقان آقای رضا علیزاده از مجموع ۴۹ هزار و ۸۸ رای با کسب ۱۵ هزار و ۸۹۱ رای به مجلس دهم راه یافت.

همچنین در حوزه انتخابیه آبادان بوانات و خرم دید آقای رحیم زارع از مجموع ۹۸ هزار و ۷۸۴ رای با کسب ۳۲ هزار و ۷۶۸ رای به مجلس دهم راه یافت.

در حوزه انتخابیه ایرانشهر سرباز دلگان فنوج بخش های بنط لاشار آشار و آهوران آقای محمد نعیم امینی فرد از مجموع ۲۵۰ هزار و ۲۸۳ رای صحیح مأخوذه با کسب ۷۶ هزار و ۵۵۵ رای به مجلس راه یافت.

در حوزه انتخابیه خاش، میرجاوه بخش های نصرت آباد و کورین آقای علی کرد از مجموع ۱۰۵ هزار و ۴۶۹ آرای مأخوذه با کسب ۶۰ هزار و ۳۵۳ رای به مجلس دهم راه یافت.

علاوه بر این در حوزه انتخابیه کازرون آقای حسین رضا زاده از مجموع ۱۲۰ هزار و ۳۴۴ رای صحیح مأخوذه با کسب ۴۳ هزار و ۱۲۷ رای به مجلس راه یافت.

همچنین در حوزه انتخابیه گنبدکاووس آقای قرجه طیار از مجموع ۱۵۸ هزار و ۱۹۴ رای صحیح با کسب ۵۰ هزار و ۸۲۲ رای به مجلس آینده راه یافت.

در حوزه انتخابیه کرج اشتهارد و فردیس آقایان عزیز اکبریان از مجموع ۵۵۴ هزارو ۶۵ رای با کسب ۱۴۸ هزار و ۲۱۸ رای و محمد جواد کولیوند با کسب ۱۴۳ هزار و ۴۳۴ رای به مجلس آینده راه یافتند.

در حوزه انتخابیه ارومیه نیز از مجموع ۴۲۹ هزار و ۳۲۵ رای مأخوذه آقای نادر قاضی پور با کسب ۱۶۹ هزار و ۹۸ رای و آقای سید هادی بهادری با کسب ۱۰۲ هزار و ۹۸۴ رای و آقای روح الله حضرت پور طلا تپه با کسب ۸۶ هزار و ۲۵۷ رای و آقای مجید دودکانلوی میلان با کسب ۸۲ هزار و ۹۱۳ رای به مرحله دوم راه یافتند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار