کد خبر: 770168
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۸
وزير ارتباطات در حالي تلاش كرده موضوع بازداشت يكي از مديران شركت ارتباطات زيرساخت را كه به كار دلالي در زمينه مخابرات مشغول بوده به دولت قبل ارتباط دهد كه فرد مذكور در دولت فعلي هم مدير و مسئول بوده است...
وزير ارتباطات در حالي تلاش كرده موضوع بازداشت يكي از مديران شركت ارتباطات زيرساخت را كه به كار دلالي در زمينه مخابرات مشغول بوده به دولت قبل ارتباط دهد كه فرد مذكور در دولت فعلي هم مدير و مسئول بوده است، از اين گذشته درهاي بسته شركت زيرساخت به روي رسانه‌ها و عدم پاسخگويي مديران اين شركت‌ها به سؤالات رسانه‌ها بي‌شك در شكل‌گيري فساد در شركت زير ساخت و ارتباطات مؤثر بوده است.
به گزارش «جوان»، شركت ارتباطات زيرساخت به عنوان تنها متولي شبكه مادر مخابراتي به عنوان يكي از دستگاه‌هاي حاكميتي كه زير نظر وزارت ارتباطات فعاليت مي‌كند، نقش حساسي در بين دستگاه‌هاي دولتي برعهده دارد زيرا در دنيايي كه جنگ‌ها شكل نرم پيدا كرده‌اند، فناوري‌ها و تأسيسات مخابراتي مي‌توانند ابزاري براي جاسوسي و جمع‌آوري اطلاعات به شمار روند، از اين‌رو در حفاظت و صيانت از شبكه مادر مخابراتي بايد حساسيت زيادي به خرج داد.
طي سال‌هاي اخير توسعه شبكه مادر مخابراتي كشور كه متولي آن شركت ارتباطات زيرساخت است در دستور كار قرار گرفت و قراردادهاي زيادي براي خريد تجهيزات و فناري‌هاي مدرن با ساير كشورها منعقد شد، اما از آنجايي كه مباحث تحريم و محدوديت‌ها در انتقال پول مطرح بود دلالان در اين بخش شكل گرفتند برخي از اين افراد به تهيه تجهيزات با چندين برابر قيمت معمول پرداختند كه شائبه سودجويي فراوان و مباحث امنيتي منجر به دستگيري يكي از مديران شركت ارتباطات زيرساخت شده است. در همين راستا وزير ارتباطات روز گذشته در پاسخ به خبري كه خبرگزاري فارس با عنوان بازداشت يک مدير دولتي شرکت زيرساخت روز شنبه منتشر كرده بود، گفت: به محض اينکه از اخبار مشکوک منتشرشده درباره يکي از مديران مطمئن شديم، مدير را عزل کرديم اما اين قرارداد و اين مدير مربوط به دولت قبل است. محمود واعظي در جمع خبرنگاران گفت: هم‌اکنون از اين مدير بازجويي مي‌کنند و آيا اينکه اين اخبار درباره او صحيح است يا خير من نمي‌توانم اظهارنظر کنم. واعظي گفت: اگر مشخص شود که در اين قرارداد قيمت بالاتر بوده حتماً اصلاح خواهد شد و قوه قضائيه نيز در اين مورد در حال انجام اقدامات لازم است. واعظي در حالي مدعي شده است كه اين دولت از روز اول سياستش شفافيت بوده كه در شركت ارتباطات زيرساخت به روي همه رسانه‌ها بسته است و به‌رغم آنكه شركت ارتباطات زيرساخت زير نظر وزارت ارتباطات است و بايد در مورد تحولات و روندي كه در اين شركت در حال پيگيري است، توضيح دهد و افكار عمومي و رسانه‌ها را در جريان قرار دهد، متأسفانه تاكنون مسئولان اين شركت به شكل كاملاً مخفيانه به فعاليت مشغول هستند كه خروجي آن را امروز در قالب بروز فساد و تخلف مي‌بينيم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار