کد خبر: 769982
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۴
در آستانه سالروز پيروزي انقلاب اسلامي
شبکه افق سيما به مناسبت دهه فجر انقلاب و 22 بهمن‌ماه سالروز پيروزي انقلاب اسلامي ايران، مسابقه عکاسي «من انقلابي‌ام» را برگزار مي‌کند.
انقلاب اسلامي ايران پديده‌اي نوظهور در ابعاد مختلف سياسي، اجتماعي و فرهنگي است چه اينکه هيچ يک از کارشناسان سياسي و اجتماعي آن دوران، گمان نمي‌کردند در قرني که پايان آن را، آغازي بر جهاني‌سازي و از بين رفتن گزاره‌هاي ديني در رويدادهاي انساني مي‌دانستند، مردمي ديندار به رهبري مرجعي ديني و با محوريت دين، به پا خيزند و رژيمي را سرنگون کنند که نه به 2 هزار و  500 سال سابقه حکومت شاهنشاهي، بلکه به پشتيباني ابرقدرت غرب دلگرم بود و حمايت‌هاي کم‌سابقه از سردمداران آن صورت مي‌گرفت.
شبکه افق سيما به مناسبت دهه فجر انقلاب و 22 بهمن‌ماه سالروز پيروزي انقلاب اسلامي ايران، مسابقه عکاسي «من انقلابي‌ام» را ويژه عکاسي با تلفن همراه برگزار مي‌کند. اين مسابقه با هدف ثبت لحظات ناب از حضور حماسي مردم در راهپيمايي 22 بهمن، انعکاس احساس شعف و شادي عمومي در دهه فجر انقلاب که در راهپيمايي شکوهمند 22 بهمن به اوج خود مي‌رسد و تجلي غرور ملي در جشن 37 سالگي انقلاب اسلامي برگزار مي‌شود.
شرکت‌کنندگان براي عکاسي فقط مي‌توانند از گوشي‌هاي تلفن همراه و تبلت‌هاي داراي دوربين استفاده کنند. عکس‌هاي ثبت شده با دوربين‌هاي عکاسي از مسابقه و بخش داوري حذف مي‌شوند.
علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بيشتر در خصوص اين مسابقه مي‌توانند به سايت شبکه افق به آدرس http://ofoghtv.ir مراجعه کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار