کد خبر: 767102
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۴
حضرت آيت‌الله مكارم‌شيرازي اجراي برجام را موفقيتي قابل توجه خواند و در عين حال بر لزوم پرهيز از غلو و مبالغه‌گويي در اين باره تأكيد كرد...
حضرت آيت‌الله  مكارم‌شيرازي اجراي برجام را موفقيتي قابل توجه خواند و در عين حال بر لزوم پرهيز از غلو و مبالغه‌گويي در اين باره تأكيد كرد و با اشاره به در پيش بودن انتخابات، از همگان خواست به قانون عمل كنند.
به گزارش رسا، آيت‌الله ناصر مكارم‌شيرازي صبح ديروز در آغاز درس خارج خود كه در مسجد اعظم قم برگزار شد، با اشاره به اجراي برجام گفت: بحمدالله پس از زحمات فراوان و تلاش‌هاي مستمر برجام به ثمر نشست و كار قابل‌ملاحظه‌اي انجام و يك پيروزي نصيب مردم كشورمان شد. وي بيان داشت: نبايد برخي بنشينند و منفي ببافند و بگويند كاري نشده، واقعيات را بايد پذيرفت و نبايد در برابر واقعيات سر‌سختي نشان داد، برجام پيروزي قابل‌ملاحظه‌اي بود. اين مرجع تقليد خاطرنشان كرد: دو مشكل است كه همه ما و دولتمردان بايد از آن بپرهيزيم، اگر در مورد برجام مبالغه، غلو و بزرگنمايي كنيم سطح توقع مردم بالا مي‌رود، در حالي كه به يقين براي حل مشكلات زمان لازم است. وي تأكيد كرد: مسائل مربوط به اين پرونده يك بخش از مشكلات ما بود، بنابراين نبايد در خصوص آن مبالغه كرد؛ مسئله دوم اگر در اين باره مبالغه شود غربي‌ها مي‌گويند تير ما به نشان خورده و معلوم مي‌شود تحريم‌ها ايران را بيچاره كرده بود. استاد برجسته درس خارج حوزه علميه قم تأكيد كرد: اين كار باعث سوء‌استفاده دشمنان و غربي‌ها مي‌شود، بنابراين بايد اعتدال را در همه چيز رعايت كرد و از افراط در هر كاري بپرهيزيم. وي در بخش ديگري از سخنان خود با تأكيد بر اينكه در مسائل مربوط به انتخابات در مقابل يكديگر نايستيم، همديگر را تخريب نكنيم و نخواهيم يكديگر را از ميدان به در كنيم، اظهار داشت: دست به دست هم دهيم، اگر مشكلاتي هم هست با مذاكره حل كنيم و معيار همه عمل به قانون باشد، اگر قانون معيار باشد مشكلي پيش نمي‌آيد. آيت‌الله مكارم‌شيرازي تأكيد كرد: اميدواريم با عمل به قانون انتخابات خوبي در پيش داشته باشيم و بتوانيم بر مشكلات غلبه كنيم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار