کد خبر: 767043
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۷
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: فرمانداران در زمان باقی مانده به کسانی که رد صلاحیت شده‌اند،برای بررسی مجدد صلاحیت مشورت دهند.
فارس: محمد حسین مقیمی رئیس ستاد انتخابات کشور امروز (چهارشنبه) 30 دی در دومین همایش استانداران و فرمانداران سراسر کشور افزود: امیدواریم کار به نوعی پیش رود تا در بررسی صلاحیت‌ها حضور تمامی داوطلبان در صحنه انتخابات را داشته باشیم.

وی همچنین از معتمدین هیات های اجرایی انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تشکر کرد و گفت: هیات‌های اجرایی در تمامی حوزه‌های انتخابیه اصلی و فرعی کارها را به طور شبانه روزی دنبال کردند و تمامی اظهارنظر آنان در چارچوب قانون بود که نشان می دهد معتمدین خوب عمل کردند.

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: امیدواریم هیات‌های اجرایی در ادامه کار نیز به بهترین نحو کار را پیش ببرند.

مقیمی در ادامه به برگزاری نشست پنج نفر از استانداران با معاون اول رئیس جمهوری اشاره کرد و گفت: در این نشست درباره مباحثی همچون مشکلات اقتصادی، مشکلات تولید و اشتغال و مشکلات اقتصادی که می‌تواند در انتخابات اثر بالایی داشته باشد گفت‌وگو شد.

وی افزود: در همایش امروز قبل از سخنرانی معاون اول رئیس جمهوری پنج نفر از استانداران مسایل و مشکلات حوزه اقتصادی را مطرح می کنند.

رئیس ستاد انتخابات کشور ادامه داد: همچنین در جلسه امروز معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور و چند نفر از وزرا و معاونان وزارتخانه های اقتصادی سخنرانی خواهند کرد.

وی افزود: در نشست فردا استانداران و فرمانداران نیز رئیس جمهوری، وزیر کشور و معاونان وزیر کشور سخنرانی خواهند کرد.

مقیمی گفت: فرمانداران به کسانی که رد صلاحیت شده‌اند در زمان باقی مانده برای بررسی صلاحیت مشورت دهند.

رئیس ستاد انتخابات کشور در پایان تصریح کرد: ردصلاحیت‌شدگان آرامش خود را حفظ کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار