کد خبر: 762327
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲
با وجود غیرقطعی بودن حکم دادگاه بدوی پرونده حادثه بیمارستان خمینی‌شهر، جزئیات حکم در رسانه‌ها منتشر شد.
فارس: با وجود اعلام مدیر کل دادگستری اصفهان مبنی بر غیرقطعی بودن حکم متهمان پرونده بیمارستان اشرفی خمینی‌شهر، برخی از رسانه‌ها اقدام به انتشار حکم صادر شده کرده و از طرفی تصاویر این حکم در برخی شبکه‌های اجتماعی نیز منتشر شده است.

بر اساس این گزارش دادگاه پس از بررسی پرونده ختم دادرسی را اعلام کرد و در خصوص اتهام سه خاطی پرونده صدور رای کرد.

با توجه به حکم دادگاه خمینی‌شهر درباره محکومان ماجرای بخیه پسر بچه خمینی‌شهری به نام صدرا، خاطیان به پرداخت دیه، حبس تعزیری و انفصال از خدمت محکوم شده‌اند.

روز گذشته احمد خسروی‌وفا ضمن اعلام صادر شدن حکم دادگاه بدوی پرونده حادثه بیمارستان خمینی‌شهر اظهار کرد: این پرونده پس از انجام تحقیقات مقدماتی به دادگاه ارسال و حکم غیرقطعی در خصوص متهمان آن صادر شد.

وی افزود: از آنجا که به موجب ماده 36 قانون مجازات اسلامی، دادگستری تنها مجاز به اطلاع‌رسانی احکام قطعی دادگاه‌هاست و حکم صادره غیرقطعی بوده و اصحاب دعوی ظرف 20 روز مهلت اعتراض و تجدیدنظرخواهی از آن را دارند؛ از ذکر جزئیات بیشتر خودداری به عمل می‌آید.

به گزارش فارس از اصفهان، صدرا زاهدپور کودک 5 ساله از اهالی استان خوزستان و شهرستان ایذه ساکن خمینی‌شهر که به‌علت بریدگی زیر چانه به طول 6-10 میلی‌متر در اوایل آذر ماه به همراه مادر خود به بیمارستان اشرفی مراجعه کرد و زخم وی بخیه شد؛ پس از پایان مداوا بخیه‌های این کودک به علت همراه نداشتن مبلغ 105 هزار تومان هزینه درمان، مجدداً به دستور پزشک و توسط پرستار متخلف باز می‌شود.

پس از انجام این عمل دردناک از سوی پزشک و شکایت خانواده کودک از پزشک متخلف، دادگاهی برای رسیدگی به آن تشکیل شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار