کد خبر: 756977
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۳
نامه جمعي از هنرمندان به رئيس صداوسيما درباره فيتيله‌
روز گذشته جمعي از هنرمندان در حمايت از عوامل برنامه «فيتيله»، نامه‌اي را به دكتر محمد سرافراز، رئيس سازمان صداوسيما نوشتند.
سپيده آماده
روز گذشته جمعي از هنرمندان در حمايت از عوامل برنامه «فيتيله»، نامه‌اي را به دكتر محمد سرافراز، رئيس سازمان صداوسيما نوشتند.
به گزارش «جوان»، ماجرا از كليپي با عنوان توهين فيتيله به آذري‌ها آغاز شد كه در شبكه‌هاي اجتماعي دست به دست چرخيد و موجي از اعتراضات را به وجود آورد. با آنكه شوخي فيتيله‌اي‌ها ناپسند بود، اما قابليت بدل شدن به يك بحران عمومي را نداشت و مي‌توانست به يك توبيخ ختم شود اما پاي داستان عموهاي فيتيله‌اي به مجلس شوراي اسلامي هم باز شد و پس از موضع‌گيري اعتراض‌آميز كمال‌الدين پيرموذن، نماينده مردم اردبيل و بازتاب خبري آن در سايت‌ها و خبرگزاري‌ها، عوامل توليد برنامه بابت سوءتفاهمي كه اين آيتم براي آذري زبان‌ها ايجاد كرده بود، عذر خواستند و عليرضا آقايي و محمد مسلمي در دو پيام مجزا از سوي سازندگان برنامه عذرخواهي كردند. پس از عذرخواهي عموهاي فيتيله‌اي، اما سازمان صداوسيما در اقدامي دور از انتظار، با متخلف دانستن مسئولان و عوامل دخيل در توليد و پخش اين برنامه، اعلام كرد اين مسئله تا آشكار شدن موضوع و ريشه‌هاي آن به‌طور جدي پيگيري خواهد شد و از همان روز ضمن تعطيل شدن برنامه فيتيله، مدير شبكه دوم هم از كار خود بركنار شد. در اين ميان روز گذشته جمعي از هنرمندان در حمايت از عوامل برنامه «فيتيله» نامه‌اي را به دكتر محمد سرافراز، رئيس سازمان صداوسيما نوشتند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار