کد خبر: 756579
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۸
با گذشت چند روز از توقف اجراي نمايش «ترور» كه همراه با حواشي بود، روابط‌عمومي تئاترشهر طي اطلاعيه‌اي از بازگشت اين نمايش به صحنه خبر داد.
هادی عسگری
با گذشت چند روز از توقف اجراي نمايش «ترور» كه همراه با حواشي بود، روابط‌عمومي تئاترشهر طي اطلاعيه‌اي از بازگشت اين نمايش به صحنه خبر داد.
اختلاف‌نظر‌ها ميان كارگردان نمايش ترور و مديريت مجموعه شهر با اطلاعيه‌اي كه از سوي روابط‌عمومي تئاترشهر صادر شد، به پايان رسيد و تئاتر ترور بار ديگر اجرا خواهد شد.
دراطلاعيه تئاترشهر آمده است: آنچه كه مديران و كاركنان اين مجموعه تاكنون خود را صادقانه بر آن متعهد دانسته و سرلوحه كار و تلاش خود قرار داده‌اند، پاسداشت مقام رفيع هنرمند، پاسداشت تماشاگران فهيم تئاتر، پاسداشت هنر تئاتر كشور و مهم‌تر از همه پاسداشت ارزش‌هاي معنوي و انساني است. از اين‌رو، پس از نشست‌هايي پياپي با حضور كارگردان نمايش و اعضاي گروه، مديريت محترم مركز هنرهاي نمايشي، جمعي از مديران و هنرمندان پيشكسوت و كاركنان اين مجموعه، و ارائه توضيحات و عذرخواهي كارگردان محترم نمايش و عزم جدي در رفع كدورت‌هاي پديد آمده؛ اين مجموعه با احترام به جايگاه و مرتبه هنرمنداني همچون آقاي نعيمي كه صادقانه در عرصه هنر اين مرز و بوم، خود را مقيد و متعهد به مرتبه هنر و انسانيت مي‌دانند و همچنين با ارج نهادن به تماشاگران فهيم تئاتر كشور و اهميت عدم تكرار اين‌گونه رفتار‌ها ضمن تعطيلي شش روزه اين نمايش اعلام مي‌دارد كه اين نمايش از پنج‌شنبه دوازدهم آذرماه اجراي خود را از سر خواهد گرفت. مديريت و كاركنان مجموعه تئاترشهر نيز با توجه به كمبود امكانات و همزماني بازسازي مجموعه با اجراي نمايش‌ها ضمن رفع نقايص احتمالي، همچون گذشته به صورت تمام و كمال همراه گروه نمايشي ترور خواهد بود اميد است كه روز به روز شاهد ارج و اعتلاي هرچه بيشتر جايگاه هنر و هنرمند در كشور باشيم.
نمايش ترور به دنبال اعتراض حميدرضا نعيمي به مديريت تئاترشهر متوقف شده بود. اين نمايش به موضوع شهادت امام علي(ع) مي‌پردازد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار