کد خبر: 756158
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۱
روسيه از آسيب‌پذيري‌هاي امريكا و همراهانش در سوريه آگاه است و در مقابله با ساقط شدن هواپيمايش موضع فعال خود را ترك نخواهد كرد.
روسيه از آسيب‌پذيري‌هاي امريكا و همراهانش در سوريه آگاه است و در مقابله با ساقط شدن هواپيمايش موضع فعال خود را ترك نخواهد كرد.
به گزارش فارس، سردار سيد مسعود، جزايري معاون امور بسيج و فرهنگ دفاعي ستاد كل نيروهاي مسلح با اشاره به تحولات و رخدادهاي اخير ميداني در عرصه‌ جنگ تروريستي داعش و تكفيري‌ها عليه دولت و ملت سوريه و پرده افتادن از سياست‌هاي دوگانه غربي‌ها براي مبارزه با تروريسم، اظهار داشت: ائتلاف دروغين جناح امريكا عليه داعش، هر روز كه مي‌گذرد رنگ مي‌بازد و علت آن است كه امريكا و ارتجاع منطقه به ‌خصوص عربستان و تركيه تمام تلاش خود را در جهت تقويت تروريست‌ها در منطقه به‌كار مي‌برند.
وي افزود: در شرايط امروز وضعيت ناتو و ارتجاع منطقه كاملاً متزلزل و در به‌هم ريختگي و سرگرداني بسر مي‌برد كه اوج اين عدم تعادل در اقدامات ضد بشري تروريستي به‌ وضوح مشاهده مي‌شود.
جزايري با اشاره به پيروزي‌هاي راهبردي اخير دولت و ملت سوريه در مصاف با تروريست‌هاي تكفيري و آزادسازي بخش قابل‌توجهي از مناطق اشغالي تصريح كرد: سوريه هرگز در برابر فشار امريكا، رژيم صهيونيستي و ارتجاع زانو نخواهد زد و اكنون وضعيت تروريست‌ها و جنگ‌طلبان به‌گونه‌اي است كه سنگيني معادله قدرت به‌نفع دولت و مردم اين كشور در جريان است و اين مسئله تا محو تروريسم ادامه خواهد داشت.
معاون ستاد كل نيروهاي مسلح با اشاره به ساقط شدن هواپيماي روسي توسط تركيه و مواضع روزهاي گذشته دو كشور در قبال اين ماجرا گفت: روسيه از آسيب‌پذيري‌هاي امريكا و همراهانش در سوريه آگاه است و در مقابله با ساقط شدن هواپيمايش موضع فعال خود را ترك نخواهد كرد. جزايري همچنين با اشاره به حادثه تروريستي پاريس و آنچه اين روزها در بلژيك مي‌گذرد، تأكيد كرد: تا وضع بدتر از اين نشده دولت‌هاي اروپايي كمك كننده به تروريست‌ها پاي خود را از اين منجلاب بيرون بكشند.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار