کد خبر: 756095
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲
برنامه تلویزیونی«هنرنامه» با رویکردی تخصصی و با هدف بررسی رویدادهای هنر تجسمی، نقد آثار و جریان های روز، سینمای هنر و تجربه جمعه ها ساعت 22روی آنتن شبکه چهار می رود.

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما، در برنامه پیش رو(جمعه 6 آذر)  نمایشگاه نقاشی استاد عبدالرحیمی و خرمی نژاد در گالری افرند به تصویر کشیده می شود و در خصوص محتوای آثار نیز گفتگو می شود.

همچنین در بخش دیگر هنرنامه نمایشگاه عکس امید شلمانی در گالری آناهیتا و نمایشگاه استاد عباس اکبری نیز دیدنی خواهد بود.

همچنین ضمن نقد و بررسی فیلم گس به کارگردانی کیارش اسدی زاده، گفتگویی با کارگردان و بازیگران این فیلم روی آنتن خواهد رفت. فیلم سه اپیزودی و سینمایی «گس» اولین ساخته کیارش اسدی زاده است. این فیلم روایت زنجیر وار زندگی آدم ﻫایی ﮐه به واسطه دردی ﻣشترك در ﻫﻢ گره ﺧﻮرده است.«گس» برنده جایزه شوالیه گروه بازیگران در هشتمین جشنواره فیلم رم شده است و در جشنواره های دهوک عراق، مصر، پونا هند، کمبریج انگلستان، گوتنبرگ سوئد و ... به نمایش درآمده است.

صابر ابر، پانته‌آ پناهی، رویا جاویدنیا، احسان امانی، شبنم مقدمی، مهسا علافر، محمدرضا غفاری، نوال شریفی، صدف احمدی، ماهانا نور محمدی، سیما مبارک شاهی، بهاران بنی احمدی، سیامک صفری، مانی گندمکار و آرشام طالبی در این سینمایی ایفای نقش می کنند.

 

آموزشهای کاربردی برای رهایی از اعتیاد

برنامه «آب و آتش» جمعه ساعت 17:20 با موضوعات متفاوت آموزشی و کاربردی روی آنتن می رود.

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار در این برنامه نحوه درمان نگه دارنده بررسی می شود و در بخش افيونيون، شناخت مضرات سوء مصرف هروئين نیز تبیین می شود.

گفتنی است در آيتم همراهان، دكتر رضا دانشمند"روان پزشك و عضو مركز تحقيقات اعتياد دانشگاه علوم بهزيستي" حضور خواهند داشت.

اما در بخش دانستني هاي اعتياد، دلايل استفاده از داروهاي مقلد تحلیل می شود. همچنین در بخش دانش اعتياد چهل و پنجمين سمپوزيويم اعتياد و آسيب هاي رواني تاثير سوء مصرف مواد بر روابط جنسي با حضور دكتر علي فرهوديان روان پزشك و عضو هيات علمي دانشگاه علوم بهزيستي، دكتر پرويز افشار معاون كاهش تقاضاي ستاد مبارزه با مواد مخدر و دكتر عفت مرقاتي خوئي عضو هيات علمي پژوهشي مركز ملي مطالعات اعتياد دانشگاه علوم پزشكي تهران تصویر
می شود.

در بخش مصاحبه ويژه، محمود بيات مدير كل دفتر امور بين الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر گزارشی از حضور فرانس مايكل ملوين نماينده ويژه و سفير اتحاديه اروپا در افغانستان را با موضوع بحث و تبادل نظر براي كنترل مواد مخدر در این کشور را پخش می کند.

در آيتم خط ملي مشاوره اعتياد و پاسخ به پرسش هاي بينندگان، میزبان دكتر سعيد صفاتيان رئيس كارگروه كاهش تقاضاي مواد مخدر مجمع تشخيص مصلحت نظام است.




تبانی روی آنتن شبکه چهار

فیلم سینمایی «تبانی» جمعه 6 آذر ساعت 20:30 روی آنتن سینما 4 می رود.

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار، این فیلم حادثه ای را پل نیومن در سال 1970 برای سینمای آمریکا کارگردانی کرد و او همراه با هنری فوندا بازیگران اصلی این فیلم نیز به شمار می روند.

در خلاصه داستان این فیلم تماشایی آمده است: در روستائی دور افتاده خانواده هایی که از راه چوب بری امرار معاش می کنند با مشکلات و قوانین دشواری که در حرفه شان به وجود می آید تصمیم به اعتصاب می گیرند و دست از کار می کشند. در این میان خانواده ای که به تازگی فرزند دور افتاده شان به آنها می پیوندد، عزمشان را جزم می کنند تا به سختی کار کرده و به قراردادشان متعهد باشند و...

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار