کد خبر: 752447
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵
معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی استاندار بوشهرگفت:
معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی استاندار بوشهرگفت: خیران مدرسه ساز نقش مهمی در تامین فضای آموزشی دارند که در این راستا خیران استان بوشهرباید درتجهیز مدارس و ساخت فضای ورزشی مشارکت کنند.

سعید زرین‌فر در مراسم افتتاح مدرسه خیرساز تنگستان با بیان اینکه ترویج فرهنگ مشارکت در تامین زیر ساخت‌های پیشرفت‌های علمی امری ضروری است اظهار داشت: توسعه و تجهیز مدارس و ایجاد زمینه‌های مناسب برای رشد علمی دانش‌آموزان امری مهم به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ مشارکت در حل مشکلات آموزش و پرورش باید بیش از پیش توسعه یابد گفت: آموزش و پرورش باید همه مردم به ویژه بانیان وخیرانی که در ساخت مدرسه مشارکت دارند زمینه همکاری در دیگر فعالیت‌ها فراهم کند.

معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی استاندار بوشهربا تاکید بر مشارکت خیران در فعالیت مدارس گفت: حضور خیران مدرسه ساز در کنار اولیای مدارس و همفکری آنان با هم، سبب ارتقای سطح علمی و آموزشی دانش آموزان می‌شود.

زرین‌فر با بیان اینکه زمینه مشارکت خیران نباید تنها در ساخت فضای آموزشی بسنده شود تصریح کرد: باید کار خیران  به ساخت و ساز فضا بسند نشود که در این راستا خیران باید درتجهیز مدارس و ساخت فضای ورزشی فضاهای آموزشی مشارکت کنند.

وی با اشاره به اینکه بعضی مدارس در سطح استان وجود دارد که نیاز به تجهیز آموزشی دارند خواستار مشارکت و همراهی  بیش از پیش خیران مدرسه ساز در تجهیز مدارس  شد.

معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی استاندار بوشهر تأکید کرد: ایجاد آزمایشگاه‌ها، ارائه امکانات لازم برای بروز خلاقیت‌ها و استعدادهای دانش‌آموزان و همچنین ایجاد بسترهای لازم برای انجام تحقیقات از جمله اقداماتی است که خیران باید در مدارس ایجاد کنند و زمینه‌های بروز خلاقیت‌های دانش‌آموزان را فراهم کنند.

زرین‌فر تصریح کرد: از خیران مدرسه ساز انتظار داریم با هر بضاعتی که دارند در بخش تامین تجهیزات و امکانات آموزشی مدارس مشارکت کنند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر