کد خبر: 750598
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۴
عضو کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه آمریکا از مذاکره دنبال تحمیل خود به نظام جمهوری اسلامی ایران است، گفت: هیچ‌کس حق مذاکره غیرهسته‌ای با آمریکا را ندارد.
تسنیم:  حجت‌الاسلام وحید احمدی نماینده مردم کنگاور و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا از مذاکره دنبال تحمیل خود به نظام جمهوری اسلامی ایران است، گفت: هیچ‌کس حق مذاکره غیرهسته‌ای با آمریکا را ندارد و تردیدی نیست که وزارت خارجه نسبت به این موضوع آگاهی لازم را دارد.

وی با بیان اینکه آمریکا به دنبال عادی کردن روابط خود با ایران است و برخی در داخل تصور می‌کنند که راهی جز عادی کردن رابطه با آمریکا وجود ندارد، تصریح کرد: در بحث سوریه، حرف و منطق ما روشن است ما از ابتدا گفته بودیم که تعیین سرنوشت سوریه تنها به عهده دولت و مردم سوریه است نه مزدورانی سعودی که مطیع امر آمریکایی‌ها هستند لذا ما از این منطق حمایت کرده و خواهیم کرد.

احمدی با بیان اینکه با حمایت‌های مستشاری ایران، تروریست‌ها داعش به پایان خط رسیده‌اند و انشاالله در سوریه برای همیشه از بین خواهند رفت، گفت: حضور ایران در وین برای اعلام حمایت از مردم و دولت سوریه بوده است و ایران برای حمایت از مردم و دولت سوریه از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کند لذا آمریکایی‌ها باید بدانند آنها در سطح و جایگاه مذاکره درباره مردم سوریه نیستند چون خودشان حامی اصلی تروریست‌های داعش هستند.

نماینده مردم کنگاور در پایان گفت: اگر قرار باشد، مذاکره‌ای در سوریه صورت بگیرد باید بین مخالفانی که دست به سلاح نبرده‌اند با دولت قانونی سوریه انجام شود و کسانی که مسلحانه  به جان به مردم سوریه افتاده‌اند، صلاحیت لازم را برای مذاکره ندارند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهرناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
0
0
عضو کمیسیون امنیت مجلس"به نظر شما
ایران می بایست در این نشست فرمایشی
امریکا شرکت می کرد؟ اگر بیانیه پایانی این
نشست مهم بود؟چرا بعد از نشست امریکا
اعلام کرد"نیروی ویژه زمینی به سوریه می فرستد؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار